Review Sex and the City Deo Bodyspray

SONY DSC

Ook uit de Glossybox van juni kwam een product waar ik zelf een beetje verbaasd van was. Een deo bodyspray van Sex and the city. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik de hele Sex and the City serie nooit heb gevolgd. Ik heb wel geprobeerd om wat afleveringen terug te kijken, maar ik moet eerlijkheidshalve dus bekennen dat ik niet zoveel heb met Sex and the city. En nu dus een deo body spray die dus door de geur een beetje het gevoel van de serie naar boven moet halen.

Beetje moeilijk in mijn geval, dus wat ik nu moest verwachten wist ik echt niet zo goed. Ik wist dat er maar 1 manier was om erachter te komen of ik de deo bodyspray wat zou vinden. En die manier was om het gewoon maar eens uit te testen. Persoonlijk vind ik deo bodysprays een beetje te zwaar geuren. Je hebt ze ook van andere merken en ik ruik het meteen als iemand zoiets gebruikt. Het overstemd over het algemeen alles en ik ben daar persoonlijk niet zo erg fan van. Maar misschien  zou deze spray me kunnen verrassen?

SONY DSC

De verpakking zelf is simpel zwart met wat gouden letters. Niet heel uitbundig dus. En als ik heel eerlijk ben zou ik de bodyspray dus straal voorbij lopen in een winkel. Niet helemaal het beoogde effect lijkt me.. Ik ben de deo bodyspray een week gaan gebruiken om te kijken hoe het zou bevallen. De geur van de spray is licht en zoetig. Helemaal niet verkeerd! Best oke om te dragen eigenlijk. In de zomer iets minder geslaagd, want deze zoete geur gaat geheid wespen aantrekken, of andere irritante insecten. Maar voor de minder zonnige dagen is het een fijne bodyspray die, tot mijn eigen verassing een subtiel zoete geur afgeeft. Voor een uur of twee. Dan moet je echt bijspuiten, wil je dat zoetige luchtje behouden. Ik zie het mezelf gebruiken als ik wat actiever bezigben, bijv op feestjes waar je danst. Zo af en toe even in het toilet wat sprayen, ja dat lijkt me prettig. Hoewel de bus aardig groot is qua formaat. Hij past niet in je clutch…

SONY DSC

Na een week gebruiken moet ik toch zeggen dat ik van deze deo bodyspray wel vrolijk ben geworden. Hij overheerst niet zo heel erg qua geur en je kunt hem meenemen als je actief bent en toch fris wilt ruiken. Het is echt een bodyspray, want als deodorant voldoet hij dus niet. Dan moet je of niet zweten, of heeeel vaak bij sprayen.

Conclusie..  Een fijne deo bodyspray die niet te overheersend ruikt. Fijn als een back up, voor als je bang bent dat iemand je zweetlucht ruikt. Niet fijn als deodorant, maar als lekker subtiel geurtje prima te doen! Ook voor niet-fans van Sex and the City!

3 gedachtes over “Review Sex and the City Deo Bodyspray

Geef een reactie

