Review Essence Ticket to Paradise Shimmer Powder

SONY DSC

Essence Ticket to Paradise. Toen ik naar mijn Kruidvat snelde om uit die lijn producten te kopen om uit te testen en omdat ik gewoon een zwak heb voor Essence, was ik teleurgesteld. Bijna alles was al weg! Er zijn in mijn dorp dus enorm veel meiden met een zwak voor Essence producten! En dat vind ik natuurlijk superleuk. Maar het is toch wel jammer als de keuze toch wat beperkt wordt. Toch zag ik nog deze shimmer powder. Ik had online al wel wat over deze shimmer powder gelezen en toen wilde ik hem toch echt zelf ook testen.

SONY DSC

De verpakking is simpel en strak, wat ik erg mooi vind. Daarbij is de verpakking makkelijk te openen, waar ik dan weer blij van word, want ik heb vaak moeite met het openen van verpakkingen. deze verpakking gaat echter prima open en sluit wel zo dat het product niet per ongeluk in je tas opengaat. Een pluspuntje dus. Ik was ook verliefd op het patroontje in de shimmerpowder!  01. Tropical Heat vind ik ook een superleuke naam voor deze shimmer powder.

Op mijn hand is de swatch van de shimmer powder helaas niet zo mooi te zien. Je ziet in het zonlicht wat glitters, meer niet.  Het is een subtiele shimmer mag ik wel zeggen. Gebruik er echter niet teveel van, want anders krijg je rare gouden vlekken op je gezicht en dat is niet zo charmant. Het geeft dus op je gezicht een gezonde glow mag ik wel zeggen.

autolash

Hier heb ik de shimmerpowder dus gebruikt op mijn jukbeen. Je ziet er niet heel superveel van, maar een kleine subtiele glans is wat mij betreft ook prima. Meer moet je ook niet willen. Ik vind het echt een pluspunt dat je er niet direct uitziet als een of andere discobal. Dat heb ik met andere shimmerpowders dus wel. Geen discobal maar gewoon een subtiele glow. Yay for Essence!

Je kunt de shimmer powder kopen voor E 2,99,-  bij o.a. Kruidvat

Ik vind het product een echte aanrader! En ik ga ook zeker nog een back up kopen, want deze shimmerpowder is op dit moment echt een van mijn favorieten.

Gebruik jij wel eens shimmer powder?

4 gedachtes over “Review Essence Ticket to Paradise Shimmer Powder

Geef een reactie

