Review Glossybox Juni

Het is eind van de maand en de unboxing van de Glossybox Juli is al geweest. Hij was vroeg deze keer. Aan het eind van de maand vat ik samen wat ik van de producten uit de box vond. En zo ook deze keer!  De unboxing staat ook op mijn site en op youtube, dus mocht je die nog eens terug willen kijken, dan kun je hem hier vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=FEOM_oodWIY

SONY DSC

De glossybox van Juni zat vol best wel interessante producten. En een product die ik ooit al eens had getest. En die niet al te best was bevallen. M ocht je het filmpje nog niet gezien hebben, hier is hij!

Inderdaad, het peel-off masker is geen aanrader. Zeker niet als je huid gevoelig is. Als je dol bent op pijn lijden, dan is het masker echt wel een aanrader!

Ik heb de producten apart allemaal al eens gereviewd  voor jullie, en deze blog is een samenvatting van alle reviews en wat ik van de box vond!

SONY DSC

Allereerst de Miners mascara. Een fijne mascara voor als je niets bijzonders verwacht van een mascara. Het is een gewone fijne mascara zonder poeha, en ook zonder hysterische verpakking. Het is fijn om vast te houden en het borsteltje brengt erg fijn aan. Er waren geen klontjes en spinnenpoten te bekennen. Een gewoon mooi en fijn budget product. Hij is voor 4,- euro te koop bij onder anderehttp://www.minerscosmetics.co.uk

SONY DSC

En natuurlijk de Batiste droogshampoo.

Batiste droogshampoo is een fijn product voor de dagen dat de douche geen optie is maar je haar wel schreeuwt om een wasbeurt. Het vervangt geen goede wasbeurt, maar stelt het moment dat je toch echt je haar moet wassen even uit. Wat mij betreft is Batiste een aanrader!

Je kunt Batiste kopen bij de meeste drogisterijen en op verschillende webwinkels.

De grote spuitbus is E 4,59,-

De reiseditie van de spuitbus kost E 1,95,-

SONY DSC SONY DSC

Ik vind een bodyfoam echt vernieuwend, dat heb ik niet eerder gezien. Echt een pluspunt is het dat je niet zit met vieze potjes of flessen, wat je anders wel hebt. De foam smelt snel op je huid en is best verfrissend. Het laat enkele minuten een plakkerig laagje achter, dus je kunt niet meteen in je kleding. Maar na enkele minuten is alleen de geur nog aanwezig. Mijn huid werd er niet speciaal zachter van, maar het product voelt wel lekker verfrissend aan.  Het product is een leuke aanrader,als je je huid lekker wilt insmeren en verfrissen en daarbij nog eens heerlijk wilt ruiken ook.

De bodyfoam is te koop bij een webshop: http://www.fruttini-shop.de

Een fles van 150ml is E 1,-! En dat is voor dit product echt een enorm koopje! Love it!

SONY DSC

Als je niet veeleisend bent, een kei in lakken en geduldig. En als je stilzit en nooit rare dingen met je handen doet en houdt van een rare geur aan je lak en elke dag opnieuw je nagels lakken..Dan is dit jouw lakje! Voor dames met meer eisen aan een nagellakje  is dit gewoon geen aanrader. Ik wil niet zeggen dat het lakje afschuwelijk IS. IK vind het lakje afschuwelijk. Ik raad hem dan ook niet aan eigenlijk. Misschien is het leuk om gewoon voor een dagje te dragen maar verder, nee ik ben er echt niet enthousiast over. De nagellak is 3,95 euro en te koop bij onder andere Ebay.

SONY DSC

Een fijne deo bodyspray die niet te overheersend ruikt. Fijn als een back up, voor als je bang bent dat iemand je zweetlucht ruikt. Niet fijn als deodorant, maar als lekker subtiel geurtje prima te doen! Ook voor niet-fans van Sex and the City!

De Glossybox van Juni zat dus bommetjevol fullsize producten, die ook nog eens lekker budget waren. En dat nodigt natuurlijk uit tot het kopen van een backup van deze producten. Glossybox is wat dat aangaat echt goed bezig met de verschillende thema’s en merken. Ik ben tevreden met deze box en vind de producten echt fijn om te gebruiken.

Ben je ook zo nieuwsgierig naar hoe de Glossybox nu werkt? Kijk gauw op http://www.glossybox.nl voor de uitleg!

4 gedachtes over “Review Glossybox Juni

  1. rosita zegt:

    Zelf vind ik de Glossybox erg tegenvallen had het na 3 maanden alweer opgezegd.

    Ps: je maakt erg kleine foto`s waardoor het artikel “minder aantrekkelijk “ eruit ziet. Misschien kun je hier naar kijken?

    • littlemisspj zegt:

      De foto’s zijn niet klein, ik maak ze met een spiegelreflex camera, dat zijn dus gewoon grote bestanden. WordPress verkleint de foto’s zodat ze juist aantrekkelijker zijn en beter in het artikel passen. De foto’s zijn aanklikbaar en dan te kijken op groter formaat. Maar ik ga zeker aan de slag om wat grotere foto’s te plaatsen, zeker als het mijn artikelen aantrekkelijker maakt! Bedankt voor je feedback.

    • littlemisspj zegt:

      Zoals gezegd, bedankt voor je feedback. Inmiddels komen de foto’s groter in mijn artikelen. Soms is het wat kijken wat het mooist staat. Ik heb je feedback ter harte genomen, dank je wel.

Geef een reactie

