My Life in Pictures

Ik heb deze keer nog een my life in pictures voor jullie. Waarom? Omdat ik inmiddels wel weer een paar foto’s heb verzameld die ik met jullie kan delen! Als ik een aantal toffe foto’s voor jullie heb, maak ik een My life in pictures. Op dit moment is het best wel druk en maak ik veel leuke dingen mee. Dus relax and watch!

IMG_0419

 

Deze foto is zo goed gelukt! Ik ben Myrthe (www.bymyrthe.wordpress.com) echt dankbaar voor deze foto!!! Ik was hier op een meeting met een aantal meiden van een “lotgenoten” forum (ik haat het woord lotgenoten. We zijn inmiddels gewoon goede vrienden). En nee we gingen geen thee drinken en we zijn ook niet suf! We gingen picknicken in het park!

IMG_0427

 

 

Let ook even op mijn hippe rugtas! Binnenkort zal ik weer een what’s in my bag opnemen. Dat is ook alweer eeuwen terug, dat ik dat heb laten zien!

foto (7)

 

Ik kan nog steeds niet zonder mijn kop koffie ’s morgens. En ja, nog steeds is dit echt mijn lievelingsbeker! Ik hou gewoon van deze beker! Ik wist niet eens dat je liefde zou kunnen voelen voor een beker, maar ja…deze beker..Ik hou er gewoon van! Had ik al gezegd dat ik van deze beker hou?

foto

 

Joep vindt het echt veel te warm op dit moment. Hij wringt zich in allerlei bochten om het maar zo koel mogelijk te hebben. We hebben wel airco natuurlijk,maar die zet ik niet te koud, want anders is de overgang van buiten naar binnen te groot en wordt je ziek! Toch is het wel zielig om te zien dat dieren last hebben van de warmte. Ik geef ze extra veel koele dingen, zoals boulion ijsklontjes!

foto (3)

 

Ik maak graag zelf ijsjes! Veel lekkerder dan die uit de supermarkt en vaak ook met minder suiker etc. Ik heb hier een ananas ijsje gemaakt. Met echte stukjes ananas erin! Het is echt zooo onwijs lekker! En niet moeilijk om te maken. Binnenkort zal ik laten weten hoe ik al die lekkere ijsjes maak! Echt simpel, een kind kan de was doen!

foto (6)

 

Janouk heeft minder last van de warmte. Ze wil dolgraag komen knuffelen. Maar het is zooo warm…En Janouk zelf is ook warm. Dus ik geef haar een kussentje om mee te kroelen, want anders zweet ik me helemaal rot natuurlijk. En nee dat is niet zielig, ze krijgt echt genoeg aandacht hoor!

foto (2)

Dit weekend gingen we even shoppen samen. Naar de Campingwinkel. En vlakbij die campingwinkel is een Mc Donalds. Dus dan moet je een lekkere verkoelende drank halen. Dit is de variant Vanille Framboos. Persoonlijk vind ik hem iets te zoet, door de siroop. Ik vind de Banaan Chocolade een betere combinatie. Maar je hoort me verder niet klagen, ik drink ook deze met warm weer graag op hoor!

foto (4)

 

Zo ongeveer 3 keer per dag krijgen we voor ons raam bezoek van een kauw, die ik omgedoopt heb tot Jip. Jip komt altijd op deze lantaarnpaal zittenen is absoluut niet bang voor ons of voor Joep. Joep gaat altijd voor het raam zitten, en dan miauwt hij en de kauw Jip maakt dan geluid terug. En dat houden ze rustig een kwartier vol. Het is aandoenlijk om te zien. En ach, bezoek van Jip is gezellig. Hopen dat ie nog vaak langswipt!

foto (5)

 

Van de week heeft Niels zich twee flessen Smirnoff laten aansmeren. Helemaal niet erg, ik weet er namelijk wel raad mee. Ik heb een leuk boekje meegekregen en daar stonden leuke mixdrankjes in. Onder andere deze! En het recept ga ik jullie in een andere blogpost uitebreid vertellen. Ik kan wel vertellen dat het op warme dagen als vandaag superlekker smaakt!

Dit was alweer mijn post voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om weer eens mee te kijken in mijn leven!!!

Geef een reactie

