Review Glossybox Essentials

Eerst was er de Young Beauty. Een speciale uitgave van de Glossybox. Een box voor 10,- euro met alleen maar fullsize producten als inhoud. Nieuwsgierig als ik was bestelde ik deze. En was verrast door de inhoud van de box. En toen kwam er een tweede special. De Glossybox Essentials. En ook die heb ik gekocht! Hier zijn de unboxing van de eerste en de tweede box!

En hier de unboxing van de tweede box, mocht je deze gemist hebben!

En wat ik van de box vond, staat uiteraard ook in een filmpje op youtube! Het zou tof zijn als je me ook op youtube volgt!!!

Er zaten echt interessante producten in de Essentials editie. En een leuk detail is dat je van de box zelf heel eenvoudig een laatje kan maken om je spulletjes in te bewaren. En dat is wel echt een tof idee en natuurlijk ook best milieubewust, want zo gooi je niet je verpakking meteen weg maar hergebruik je de verpakking. Goed idee dus.

SONY DSC

Inmiddels heb ik alle producten zo een beetje al gereviewd en is het tijd om even samenvattend te vertellen wat ik van de producten in de glossybox Essentials vond.

SONY DSCSONY DSCSONY DSC

Allereerst de Max White One tandpasta van Golgate. Ik heb hem getest en tot mijn verbazing was er toch wel iets van resultaat! Hij heeft een fijne smaak en je adem ruikt er ook fris door. Ik heb echter ook vernomen dat het effect per persoon verschilt. De een ziet wel resultaat en de ander dus niet. Waar dat aan ligt heb ik eens onderzocht. En het kan bijv. liggen aan de natuurlijke kleur van je tanden. Is die wat meer geel, dan zal de tandpasta minder resultaat opleveren. Verder heeft het ook te maken met wat je eet en drinkt. Bij mij wel een fijn resultaat en deze tandpasta is wat mij betreft ook zeker een aanrader! Je kunt de tandpasta eigenlijk vrijwel overal kopen. Hij kost 3,99- euro. En dat vind ik best een redelijke prijs voor een tandpasta die zijn belofte wat mij betreft waarmaakt.

SONY DSC

De rexona deodorant met de lange naam was een reiseditie. Erg makkelijk, want dan kan je hem makkelijk meenemen en onderweg wat bijspuiten. Hoewel het met deze deodorant niet echt nodig is om veel bij te spuiten. Hij werkt zeker 24 uur lang echt fantastisch. Ik vind Rexona wat dat aangaat een van de meest betrouwbare deodorants van het moment. Hij is in reisuitvoering 1,50- euro en als grotere uitvoering 1,99- euro. En dat vind ik absoluut een mooie prijs!

SONY DSC

De Puma Sync. Eau de toilette is een fijne, frisse en vrouwelijke geur. En deze zomer absoluut een van mijn favorieten! Zoet, fruitig en licht. Precies wat ik in de zomer een fijne geur vind. Hij haalt de meeste vrouwen, waaronder mijn persoon wel echt uit de comfort zone, met een wat frissere interessante geur. Ik vind het echt een aanrader voor een vrouw die actief is en midden in het leven staat!  Een flesje van 20 ml kost 9,50- euro. En dat vind ik echt een fijne prijs voor deze geur.

SONY DSC

Glossybox heeft wel eerder een nagellakje van het merk Bell gegeven. En ook toen vond ik het echt supertof om hem te testen! Deze kleur vond ik ook nog eens supermooi! Helaas zijn de swatchfoto’s op magische wijze verdwenen. Wat erg jammer is, want het is een echt fijne lak! Hij staat wat dat aangaat ook zeker bij mijn favoriete lakjes!!! Een potje Bell nagellak is een goede aanvulling op je assortiment. Aanrader dus.

SONY DSC

Het masker…Tja, ik heb ook deze al besproken. En ook in een filmpje. Ik ben zelf geen grote fan van maskers die warm worden op je huid. Ik vind het zelf geen aangenaam gevoel. toch was mijn huid wel zachter na gebruik. Maar hij was ook een beetje trekkerig en dat vind ik persoonlijk nooit zo fijn, als maskers echt enorm trekkerig aanvoelen…. Toch vind ik de andere maskers van het merk  Montagne Jeunesse echt heel fijn en betaalbaar. En daarom is het wel een aanrader wat mij betreft! Een maskertje kost 1,80- euro. En dat is een mooi klein prijsje toch?

foto's blog 079

Tot slot zat er weer een bodybutter van The Bodyshop in. Over het algemeen ben ik zeer te spreken over producten van The Body Shop. Echter de bodybutter met Sheabutter is voor mij gewoon geen goede. Ik vind het muf ruiken en het smeert op mijn huid niet zo prettig uit. Nu is het niet per se gezegd dat het een slechte bodybutter is. Ik ken dames en heren die zweren bij deze butter en het een enorm fijn product vinden. Veel andere bodybutters van The Bodyshop vind ik echt geweldig! Deze heb ik echter dus cadeau gegeven aan iemand die het wel een fijn product vind. De bodybutter is 16,- euro voor 200ml

Ik vond de box echt superleuk. En natuurlijk hoop ik op een derde box!!!

kijk ook op http://www.glossybox.nl voor meer informatie. Het is echt elke maand een leuk cadeautje aan jezelf!

2 gedachtes over “Review Glossybox Essentials

Geef een reactie

