Jarig!

look1

Hieperdepiep HOERA!!! Little Miss PJ is jarig! Nee, niet mijn persoontje, maar mijn blog! En als je een beetje oplettend bent, heb je al gezien dat het tegenwoordig http://www.littlemisspj.com  is geworden! Jazeker! Ik ben er superduperblij mee! Een jaar lang blogs en ook wat vlogs! En ik kan heel eerlijk vertellen, dat ik me echt uit kan leven op mijn blog! Ik hou van schrijven, van testen, van beauty en van fotograferen. En dat kan ik dus allemaal combineren op mijn blog. Ik heb denk ik wel mijn roeping gevonden. En ik hoop dat mijn blog nog succesvoller gaat worden natuurlijk! Het is echt fijn om bezig te zijn met mijn blog. En vooral met het testen van verschillende producten! En vooral mijn bevindingen met jullie allemaal delen! Jullie zijn geweldig! Echt waar!

SONY DSC

Het afgelopen jaar is mijn bezoekersaantal flink gestegen en dat vind ik geweldig. Ik hou ook van alle leuke reacties die ik van iedereen krijg. Over het algemeen zijn het positieve en opbouwende reacties, waardoor ik mijn blog nog beter kan maken! Ik wil vanaf hier ook echt iedereen bedanken die mijn blog leest en commentaar achterlaat en vooral weer terugkomt als ik wat nieuws op mijn blog. Ook mijn filmpjes op Youtube worden veel bekeken en dat vind ik geweldig! Ik verbaas me erover hoeveel lieve mensen mijn persoon volgen! Ik hoop dat jullie dat dan ook zeker blijven doen!

SONY DSC

Ik ga een fijn glaasje op mijn eenjarig bestaan drinken!  En een taartje eten. Ik zou zeggen, neem ook wat lekkers te eten en te drinken. En blijf me volgen! Binnenkort komt er ter ere van mijn eenjarig bestaan ook een heuse winactie! Stay tuned dus!!!

taartje

8 gedachtes over “Jarig!

  1. Iloon zegt:

    Van Harte gefeliciteerd! En ik wist natuurlijk al dat je heel graag een .com wou. Het viel mij dus ook gelijk op. Nu kan dat ook komen omdat mijn pc er heel lang overdeed om op jou site te komen 😀 Geniet van het lekkers en een fijne dag

Geef een reactie

