Essence oogroller

SONY DSC

Vermoeid uitziende ogen, wallen, donkere schaduwen…je ogen kunnen er knap vermoeid uitzien. En dat is niet echt wat je wilt natuurlijk. Nee, je wilt er fris en fruitig en stralend uitzien, zonder dat je de  vraag krijgt of je soms slecht geslapen hebt of ziek bent. Het is altijd een beetje ongemakkelijk om die vragen te krijgen, terwijl het misschien helemaal niet zo is.

Essence snapt dat meiden niet zo zitten te wachten op gezwollen ogen, vermoeide ogen en een vermoeide uitstraling. En kwam dus met een oogroller, waardoor je instant een veel frissere blik krijgt en de tekenen van vermoeidheid op de achtergrond verdwijnen. Geen wondermiddel natuurlijk, maar het proberen waard wat mij betreft.

2106201228727042012247

Ik ben wat dat aangaat een goed proefkonijn. Ik heb vaak donkere kringen onder mijn ogen. het maakt niet uit hoe goed ik slaap en of ik nu wel of niet moe of ziek ben, de donkere kringen zijn aanwezig. En dus ben ik een weekje gaan testen!! Het resultaat was best aardig, al zeg ik het zelf. Deze foto’s zijn een week na elkaar gemaakt en ik heb de oogroller twee maal per dag gebruikt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er toch wel een klein beetje resultaat zichtbaar is. Beide foto’s zijn genomen op dezelfde plek, met dezelfde lichtinval. Toch wat minder vermoeid qua uitstraling, vind je ook niet?

SONY DSC

Omdat er komkommer aan de oogroller is toegevoegd, worden vaatjes onder je ogen, die normaal zichtbaar zijn, minder zichtbaar, doordat ze wat samentrekken. Dit geeft meteen een minder vermoeide uitstraling. De oogroller is parfumvrij en is dermatologisch getest en geschikt bevonden voor de gevoelige huid. Iets wat echt fijn is, want de huid onder je ogen is erg dun en ook kwetsbaar.

Kortom, ik vind de oogroller van Essence een fijn product om te gebruiken op momenten dat ik er overdreven moe uit zie met enorme donkere kringen onder mijn ogen. Ik zou hem dan ook zeker aanraden. Verwacht natuurlijk geen wonderen van deze roller! Want hij haalt je donkere kringen niet definitief weg!

Je kunt de oogroller kopen voor ongeveer 1,99- euro bij de drogist!

Gebruik jij weleens een product om je ogen een minder vermoeide uitstraling te geven?

2 gedachtes over “Essence oogroller

Geef een reactie

