Mijn dagelijkse haarroutine

autolash

Regematig krijg ik vragen over hoe ik mijn haar dagelijks verzorg.  En hoe ik het zo lang heb gekregen. Nou, vooruit dan maar, ik zal jullie een klein kijkje geven in mijn dagelijkse haarroutine. Niet omdat het zo enorm speciaal is, maar omdat het gewoon interessant is om te bekijken hoe andere meiden het aanpakken. Althans,ik vind dat best leuk. Hier dus een kijkje in mijn dagelijkse haarroutine.

nagellak en haar 006

s’Morgens is mijn haar echt een beetje ellendig. Ik was niet dagelijks mijn haar. Het is slecht voor de conditie van je haar. En hoe meer je je haar wast, hoe sneller het dan ook weer vet gaat worden. En dat wil je natuurlijk voorkomen. Allereerst ga ik de klitten uit mijn haar borstelen. Daar ben ik wel een tijdje mee bezig. Want je kunt je haar hard en snel door raggen, maar daar wordt de conditie van je haar absoluut niet beter van.

nagellak en haar 008

Ik spray allereerst wat Anti-klit spray van Hegron (te koop bij de Action) in mijn haar. Ik vermijd zoveel mogelijk de hoofdhuid en haaraanzet , want de spray maakt dat een beetje vettig. Ik laat het product een beetje intrekken en na ongeveer een minuutje wachten ga ik voorzichtig met mijn borstel door mijn haar heen. Als ik mijn haar in een vlecht draag tijdens het slapen, heb ik iets minder last van klitten! Is een goede tip, mocht je het niet fijn vinden elke dag een behoorlijke tijd te moeten kammen voor je klitten uit je haar zijn.  Is het te laat, en heb je al een bos klitten? Spray wat droogshampoo op je haar! En weg kam je die vervelende klitten!

nagellak en haar 009

Nadat ik mijn haar uitgebreid heb geborsteld, gebruik ik van Herbal Essences de Happy Ends leave-in creme (te koop bij oa. Kruidvat) om mijn haarpunten te beschermen. Op de een of andere manier voelen mijn haarpuntjes lekker zacht en glad als ik deze creme in mijn haar gebruik. En het ruikt ook nog eens heel lekker! Ik hou van dit product!

nagellak en haar 010

Als ik hiermee  klaar ben dan ga ik beslissen wat ik met mijn haar doe. In een vlecht? staart? knot? Of misschien toch gewoon los?

En dat is mijn haarroutine op dit moment. Heel af en toe gebruik ik nog wel eens een olie om mijn haar niet te droog te laten worden.

nagellak en haar 012

Gebruikte producten

Haarborstel : Zenner..

Anti-klit spray: Hegron

Happy ends creme: Herbal Essences

Haarolie: B.C hairoil schwartzkopf

Wat is jou haar routine?

Een gedachte over “Mijn dagelijkse haarroutine

Geef een reactie

