Therme Bali Flower

Enkele weken terug deed ik mee met een winactie van Therme skincare. Ik ben al sinds een paar jaar een superfan van Therme producten! Ik kan niet zonder! Een van mijn favorieten is de LomiLomi lijn, met kokos en frangipani (vanillebloem) geur en de Zen white Lotus lijn maakt mij in de winter heel erg happy.. Het pakket wat ik heb gewonnen, bevatte een andere favoriet! Ik won namelijk een zomerse tas en de Bali flower lijn!

SONY DSC

Ik ga jullie binnenkort uiteraard uitgebreid vertellen wat ik van deze producten vond! Mijn liefde voor Therme is groot! En ik was natuurlijk super blij toen ik las dat ik dit mooie pakketje kon winnen. Hier is t filmpje waarin ik de producten laat zien!

SONY DSC

Binnenkort een review natuurlijk!

wat vind jij van Therme skincare producten?

Een gedachte over “Therme Bali Flower

Geef een reactie

