Manhattan quick dry 60 seconds nagellak

SONY DSC

Naast allerlei wat mindere producten in de Waatbox, waaronder producten die ver over de datum waren, zaten er ook enkele producten in die ik toch aan een test heb onderworpen.  Een van deze producten is de Manhattan quick dry 60 seconds nagellak. Een lak die dus beloofd, jawel, om na 60 seconden (1minuut dus) droog te zijn. Dat klinkt echt te mooi om waar te zijn en daarom heb ik deze nagellak weer aan mijn veeleisende test onderworpen.

SONY DSC

De kleur is niet helemaal mijn ding. Het is mij te donker…te rood. Eigenlijk niet mijn smaak. Maar ik geef deze nagellak daarom nog wel een super eerlijke kans. Het kwastje is een rare vorm om vast te houden. Ik heb meermalen mijn vingers weer terug in de kom moeten zetten omdat ik zo raar mijn kwastje vast moest houden. Allicht dat het voor andere dames wel prettig werkt, voor mij was de vorm van de dop echt een issue en ik kon de lak echt slecht vasthouden.

Verder was de lak prima egaal aan te brengen. EN….jawel, na 1 minuut was de lak droog! Ook het tweede laagje was binnen een minuut droog!!!!!

nagellak en haar 001

En de kleur viel me toch wel mee!  Ik was eigenlijk tot dan toe echt tevreden!

Tot de topcoat eropzat en droog was (10 minuten droogtijd..) . Na 2 uur vlogen de eerste chips gewoon al van mijn vingers af. En na een rondje rollen was het helemaal raak! De nagellak bleef echt niet mooi zitten, tot mijn grote teleurstelling. En een teleurstelling was het echt, want juist het snelle drogen maakte dat ik superenthousiast was! maar ja een nagellak die net aan een uur mooi blijft zitten is gewoon teleurstellend!

Ik moet eerlijk zijn. Dit is een no no. En ik raad deze nagellak dus ook echt niet aan.

Mocht je nieuwsgierig zijn, de Manhattan quick dry 60 seconds nagellak is 6,99- euro en te koop bij oa. Etos en DA.

Heb jij ook wel eens een nagellak die teleurstelt?

Een gedachte over “Manhattan quick dry 60 seconds nagellak

Geef een reactie

