Dr. van der Hoog Fresh Expressions Masker

SONY DSC

Ik ben nog steeds superdol op maskertjes. En zo eens in de paar weken, of zo vaak als ik er ook maar zin in heb, maak ik een filmpje met daarin wat geklets, en het op doen van een maskertje natuurlijk. En ik probeer elke keer een ander maskertje uit te kiezen en gaandeweg te vertellen wat ik zoal van het maskertje vind. En ook deze keer heb ik weer een video voor jullie, waarin ik de effecten van het zeer interessante Dr. van der Hoog Fresh Expressions masker vind. Deze tube heeft een aardige gadget die mij meteen vrolijk stemde!

SONY DSC

Aan het uiteinde van de tube zit namelijk een kwastje, zodat je het masker zonder geknoei op kunt brengen. Chapeau voor Dr. van der Hoog! Ik vind het een prettige uitvinding. En het brengt inderdaad heel makkelijk het maskertje aan.

Hier komt het filmpje waarin ik vertel over het masker! Enjoy!

Het masker was vrij prikkelig op mijn huid. Maar misschien is dit een combinatie van warmte en de werking van dit masker. Mijn huid is er wel heerlijk zacht van geworden, wat ik echt heel prettig vind! Ik raad het masker dan ook zeker aan! En je hebt meerdere maskers in de tube zitten! Dus absoluut fijn!

Het masker is voor 10,- euro te koop online en bij de meeste drogisten.

Wat vindt jij van de maskers van Dr. van der Hoog?

Geef een reactie

