Review Nails inc. Nagellak

SONY DSC

Jaja, op het moment heb ik zeer veel nagellakjes die ik aan een test onderwerp. En zo ook vandaag weer. Ik hou van nagellak, al ben ik veel en veel te klunzig en ongeduldig om nailart in elkaar te flansen. Nee, ik lak wel recht toe recht aan mijn nagels. En dat doe ik dan wel weer supergraag!

Ik ben een zeurpiet wat nagellak aangaat. Ik vind het belangrijk dat het snel droogt en lang blijft zitten. En dan ook nog eens dat het rolstoelrollen en huishouden overleefd. Ja, ik weet het, echt behoorlijk wat eisen aan de nagellakjes!

In de Glossybox van Juni zat een potje nagellak. Ik vind wel dat de box op het moment heel veel potjes nagellak verstrekt (niet erg hoor, altijd fijn om te krijgen). En dat betekend dus ook heeel veel nagellak testen. Deze keer dus Nails Inc.

SONY DSC

 

Een klein potje (love that, makkelijk mee te nemen op bijv. vakantie) van 4 ml. De dop is rond en fijn vast te houden. Mijn nagels lakken is redelijk makkelijk want het kwastje is een fijn formaat om te lakken. De droogtijd is ongeveer 15 min per laagje. Niet echt snel maar ook zeker niet te langzaam. Even wat doen ter afleiding en je lak is droog voor je het weet. En dat vind ik een pluspuntje.

foto

 

na twee laagjes lakken, vind ik het resultaat redelijk in orde.  De nagels zien er netjes uit en het drogen geeft geen rare strepen of iets in die richting. Dus dat is absoluut een enorm pluspunt wat mij betreft. Ik hou ervan als je nagels niet strepen of wat dan ook. Ik ben dus tevreden over het lakresultaat1

foto1

 

Na drie dagen zat de lak er nog steeds prima op! En zeker met het feit dat ik een weekend heavy duty moest rollen/zwemmen/ shoppen in je achterhoofd, moet je toch toegeven dat als je lak er na 3 dagen nog zo op zit, je toch moet concluderen dat dit een supergoede en fijne nagellak is! Ik ben bij deze fan!

SONY DSC

 

Na een week is nu het eerste chipje er af gevallen. Ja je leest het goed, een WEEK!  Wat mij betreft is Nails inc. uit London een top nagellak en een aanrader voor iedereen die meer verwacht van zijn of haar nagellak.

Je kunt deze nagellak op http://www.nailsinc.com kopen. Voor een setje van 3 nagellakjes betaal je 22 dollar. (omgerekend ongeveer 20 euro)

 

Een gedachte over “Review Nails inc. Nagellak

Geef een reactie

