So me 2-in-1consealer eyeroller.

SONY DSC

In een van mijn vorige berichten vertelde ik al over donkere kringen onder je ogen en wallen. Helaas heb ik (en vast meerdere meiden) de  pech dat ik ze niet met een eye-roller en slaap wegkrijg. Nee, ze zijn hardnekkig, die donkere kringen onder mijn ogen.  En als ik er echt fris uit wil zien, dan moet ik grijpen naar concealers. Het is waar, jammer genoeg. Anders blijven de krijgen enorm zichtbaar. En bij de Action hebben ze deze fijne oogroller, die 2 functies in een heeft . Het heeft een citrus extract, waardoor de donkere kringen wat vervagen EN het is een concealer zodat je instant van je donkere kringen af bent. Wat een fijn idee! Maar zou het ook werken?

Ik ben zeer zeer zeer sceptisch over producten die beloven die donkere kringen weg te halen of te vagen. Want, ik heb echt wel alles geprobeerd om van die kringen af te komen. Ze maken dat je er moe, niet uitgerust en ziek uitziet. Het vervelende is dat het vaak bloedvaatjes zijn die aan de oppervlakte liggen en daarom je huid blauw kleuren. Naast onder mijn ogen heb ik het bijv. ook in mijn nek en op mijn kin. Het is niets minder dan bloedvaten die aan de oppervlakte liggen, maar man wat irritant is dat. Oke, ik dwaal af, terug naar de donkere kringen onder de ogen.  Ik heb een beetje een hekel aan echt “flawless” skin, oftewel huidjes waar echt NIKS op te zien is. Je moet zo enorm plamuren om dat voor elkaar te krijgen EN het oogt zo onnatuurlijk. Ik ga meestal voor een wat meer naturel look. Zonder kringen, maar een vage schaduw, tja dat kan  je niet vermijden. Tenzij je dikke lagen concealer gebruikt…  Toch verberg ik de echte donkere kringen onder mijn ogen het liefst een beetje. En ik testte of dit product mijn kringen weg kon krijgen. Affijn, ik gebruikte de roller en zie hier het resultaat.

eyeroller vooreyeroller na

 

Tja, kijk zelf maar even. Niet spectaculair anders. De kringen zijn nog altijd redelijk zichtbaar. Dat vond ik dus ook jammer. Maar wat wel prettig is, is dat mijn blik wel ietsjes frisser lijkt! En wat hier op de foto iets minder zichtbaar is, maar in het echt wel, is dat het product naarmate de dag vordert een beetje in je lijntjes gaat klonteren, dus dat is toch iets om rekening mee te houden. Goed inblenden dus, want dan is het probleem minder.

SONY DSC

 

Het is een oke product…Niet echt spectaculair werkzaam, maar een prima product voor een kleine portemonnee en iemand die niet van die enorm grote kringen onder de ogen heeft. Heb je net als ik wat zwaardere kringen, dan moetje toch echt op zoek naar een wat  meer of beter dekkende concealer. Maar voor ieder ander een geweldig product. De tint waar ik hem in heb is medium en dat is aan de lichte kant.

De So Me Eye 2-1 concealer roller is te koop bij de Action voor 1,19,-euro. Voor deze prijs is het zeker het proberen waard.

Een gedachte over “So me 2-in-1consealer eyeroller.

Geef een reactie

