Review Balea Dagcrème

SONY DSC

Mijn huid.. Ik moet het toegeven, mijn huid is supermakkelijk, maar soms wat aan de droge kant. En dat is niet erg, want er zijn producten voor…. Een paar weken terug liet ik jullie al zien wat ik had geshopt tijdens mijn lange weekend Duitsland. En een van de producten die ik heb gekocht is een dagcreme van het merk Balea. Een soort “eigen merk” van DM.

Ik merkte de laatste tijd dat mijn huid toch wel erg droog was en een creme nodig had. Maar welke moest ik kiezen? Tijdens een shopsessie in Duitsland, kwam ik deze creme tegen. Met honingmeloen extract en hamamelis en daar bovenop ook nog amandel olie. Super hydraterend  natuurlijk! Dus meenemen dacht ik meteen. Ik was echt benieuwd of deze creme zou werken. Want de meeste cremes vind ik wat minder werken, terwijl ze heel heftig beweren wel te werken. De verpakking van Balea is meestal super eenvoudig. Er staat op wat er wordt beloofd, maar geen rare beloftes of iets derglijks. Balea staat wel bekend als merk dat vaak veel natuurlijke ingredienten gebruikt en de chemische rommel uit de producten weert. In de shampoo’s zitten bijvoorbeeld geen siliconen! Daarom had ik al meteen veel vertrouwen in deze creme

SONY DSC

De crème heeft een lichte zoete geur, maar niet heel overheersend.  Ik vind de tube erg handig. Ik hou namelijk iets minder van crème die in potjes zit. Je zit namelijk met je vingers, die altijd wat viezig zijn, in je product en dat is niet hygiënisch en komt de kwaliteit van het product niet ten goede. Ik hou dus van tubes!  Daarbij zijn tubes ook nog eens veel gemakkelijker mee te nemen dan potjes. Kortom, het is voor mij duidelijk..tubes hebben mijn voorkeur wat dagcrème betreft.

SONY DSC

De textuur van de crème is aan de dikke kant. Maar  bij het uitsmeren trekt het snel in en laat het geen vettig laagje achter. Je huid word er echt super zacht van en de crème ruikt heel fijn. Niet te sterk, gewoon en vleugje amandel en meloen. Echt fijn. Als je van de geur van amandelen en meloen houdt natuurlijk. In verhouding heb je maar weinig product nodig om te smeren. Echt, de hoeveelheid die je hier op mijn hand ziet, is eigenlijk al teveel.

Ik vind deze dagcrème van Balea zeker een aanrader. Ik kocht hem in Duitsland voor 1,10- euro en dat vind ik goedkoop voor een goede crème als deze. Kortom, mocht je ook in Duitsland zijn, ga dan zeker eens kijken voor deze fijne dagcrème!

Een gedachte over “Review Balea Dagcrème

Geef een reactie

