Tag -Firsts-

Tags zijn leuk! En daarom heb ik deze keer een tag voor jullie! Het gaat over eerste keren . In je leven heb je al veel eerste keren gehad natuurlijk en het is leuk om deze weer eens terug te halen en te delen. En omdat ik “mijn eerste keer” nogal suggestief vond klinken, heb ik lang nagedacht over hoe ik t anders moest noemen. En dat is geworden “firsts” dankzij Teske (www.teskuh.nl) . Ik zou zeggen, enjoy! En neem de tag over of beantwoord de vragen in een comment! Ik vind het namelijk supertof om jullie eerste keren te lezen!

Geef een reactie

