Review BeautyBird Fly High! active footgel

SONY DSC

 

In de Glossybox van juli, zaten echt superfijne producten. En eind deze maand zal ik zowel hier op mijn blog, als in een video weer uitgebreid vertellen wat ik van de producten vind. Maar ik ga er nu eerst eentje in het zonnetje zetten. En dat is de Beautybird Fly High active footgel! Het product trok, alleen al door de naam de aandacht. Ik heb al vaker verteld, dat voetverzorging wat mij betreft best belangrijk is, aangezien je voeten op een dag heel wat te verduren krijgen. En daarom mag je ze best wat aandacht en verzorging geven. Is mijn mening althans.

Beautybird foot gel

 

De verpakking vind ik al supercute! De zwaluwtjes, de blauwe kleur en de grappige naam voor een voeten gel.  De geur is aangenaam fris, met een vleugje menthol en eucalyptus . vaak overheerst deze geur nogal in voetproducten, waardoor ik niet erg uitgenodigd word om het te gaan gebruiken. Bij dit product is de geur absoluut minder heftig en dus veel uitnodigender om te gebruiken. De gel is wel een beetje tricky om aan te brengen, want hij “smelt” een beetje en glijdt als je niet oppast van je voet (of hand waarmee je het wilt aanbrengen) af. Maar als je het meteen goed uitsmeert is dat probleem veel minder aanwezig.  Het product trekt snel in en laat je voeten een beetje tintelen. Niet onaangenaam! Juist heerlijk fris!  Het verkoelt je voeten echt fijn! En zeker op een warme zomerdag, is dat erg aangenaam. De huid van je voeten word ook heerlijk zacht!

SONY DSC

 

De Fly High active footgel van Beautybird is wat mij betreft een aanrader! Hij geurt fijn, smeert goed uit, trekt snel in en verzacht de huid van je voeten, terwijl hij deze ook heerlijk verkoelt! Top dus!!!

Dit product is te koop bij http://www.beautybird.net/ en kost 9,- euro

 

6 gedachtes over “Review BeautyBird Fly High! active footgel

Geef een reactie

