Dove Go Fresh Deodorant

SONY DSC

Deodorants zijn onmisbaar. Iedereen gebruikt het en meestal zelfs meerdere malen per dag.  En daarom stel je natuurlijk veel eisen aan je deodorant. En terecht! Ik testte de afgelopen warme dagen de deodorant van dove in de variant van Go Fresh. En deze keer koos ik voor de frisse citrusgeur! In de zomer vind ik dat echt een aangename geur om te gebruiken. In de deodorants van Dove zit ook 1/4 hydraterende crème!  En dat is fijn, want omdat ik mijn oksels ook scheer, wil er wel eens wat irritatie en droogheid optreden onder de oksels. En de deodorants van Dove hebben echt het voordeel dat ze de huid verzorgen.

Ik heb inmiddels veel varianten van de dove deodorants gebruikt, maar mijn favoriet blijft op dit moment de originele geur. Deze ruik je de hele dag door en is een van de weinige deodorants die na een dag nog fijn ruiken en werken. De mannenvariant is trouwens nog fijner! Die is echt heftig zweet bestand!  De originele geur is dus ook goed. Maar hoe zou de citrusgeur me bevallen? Ik onderwierp de deodorant aan een strenge test. Op meteen een van de warmste dagen in Nederland!

SONY DSC

De geur is aangenaam fris, je ruikt de originele dove-geur met een vleugje citroen. En op een warme dag is dat erg aangenaam. De geur is een tikje overheersend, maar dat neemt gedurende de dag wel af.  De geur is de eerste twee uur echt goed te ruiken en daar moet je natuurlijk wel van houden. Een geurtje erbij op doen is in mijn ogen dus net even too much . Daarvoor zou je dus echt een paar uur moeten wachten, alvorens je parfum op te doen, anders loop je in mijn beleving als een hysterisch geurende parfum/deo bom over straat. Dat moet je natuurlijk niet hebben.

De deodorant houdt dapper stand in het warme weer! Pas na een uur of 8 begin ik er een ietsjepietsje zweetgeur doorheen te ruiken. Maar ja, dan is je dag voorbij en kun je fijn gaan douchen! Dus zonder steeds bij te hoeven spuiten, houdt deze dove deodorant je dus makkelijk 8 uur droog!  Mijn okselhuid is ook blij en voelt lekker zacht aan.

Mijn conclusie is dan ook, dat Dove Go Fresh Citrus een prima deodorant is om te gebruiken. Zacht voor je okselhuid, maar hard tegen zweet! Een absolute aanrader!

Je kunt de Dove Go Fresh deodorant in verschillende geuren kopen. Citrus is wel mijn favoriet!

Je betaalt 2,49- euro  voor een deodorant.

Wat is jouw ervaring met Dove deodorant?

Een gedachte over “Dove Go Fresh Deodorant

Geef een reactie

