Review Avril Lavigne Forbidden Rose

SONY DSC

Ik ben eerlijk gezegd geen meisje dat nu echt fan is van parfum lijnen die celebs uitbrengen. Tegenwoordig lijkt het wel of elke beroemde zangeres/zanger/acteur/actrice een eigen parfum op de markt moet brengen. De markt raakt er in mijn ogen een beetje verzadigd mee en echt vernieuwend vind ik de geuren negen van de tien keer ook niet echt.

Tot ik de geur Forbidden Rose van Avril Lavigne tegen het “lijf” liep.  Voor de lol besloot ik het parfum te testen… En ik werd dus op slag verliefd op deze fijne geur! En op het uiterlijk van het parfum flesje. Ik bedoel, het is toch schattig? Een roos als dop en de fles heeft een ster vorm.

De topnoten in deze geur zijn: Rode appel, en wijnperzik

De basisnoot is witte lotus

De hartnoten zijn vanille , praline en cederhout

Als ik de geur opspuit, begint hij fris en met een fruitige toon, je ruikt de perzik goed en ik ruik inderdaad ook wat appel. Na een uur of twee gaat de geur over in een poederige bloemachtige geur. Heerlijk om te ruiken en ik moet mezelf inderdaad bedwingen om niet steeds aan mijn pols te gaan snuffelen. Na 3 uur ruik ik een heerlijke warme vanille/chocolade geur. Ik krijg er nog net geen honger van. De parfum blijft de hele dag ruiken dus je hoeft niet eens bij te spuiten! Wat een fijn parfum!

De geur is geschikt om zowel overdag als bij het uitgaan ’s avonds te dragen. Warm, bloemig, fruitig maar niet oveheersend.  Ik vind deze geur absoluut heerlijk. En het voordeel is ook dat hij niet heel duur is.

Voor 30ml betaal je 29,95-

3 gedachtes over “Review Avril Lavigne Forbidden Rose

Geef een reactie

