Essence Me and My Ice cream oogschaduw

SONY DSC

Deze zomer kwam ik een hele interessante nieuwe lijn van Essence tegen.  Genaamd Me and My Ice cream. En het trok meteen mijn aandacht! Wat een schattige snoeperige kleurtjes zijn dat! Ik kon het dan ook uiteraard niet laten en heb enkele producten meegenomen om uitgebreid uit te testen!!! Helaas hadden meer dames de producten al ontdekt en kon ik niet veel meer meenemen. Maar wat er nog lag, was natuurlijk van mij ! (oh dat klinkt echt hebberig)   Onder andere testte ik de baked eyehadows van de Me and my Icecream lijn in de kleur 01. conehead en 03. always on my mint  (en echt, ik hou van zulke coole productnamen) .  Ik vind de oogschaduws super spannend. Al die mooie kleuren in een. Ik hoop dat ie op de foto een beetje mooi overkomt….

SONY DSC

Ik vond het vooral bijzonder, omdat je ook andere kleuren hierdoorheen zag. Baked eyeshadow kun je nat of droog aanbrengen op je ogen.  Nat aanbrengen geeft over het algemeen meer pigment dan droog. Ik besloot beide technieken te hanteren en er foto’s van te maken. Allereerst even de kleuren van dichtbij..

SONY DSC SONY DSC

Ik vind het echt zo mooi om alleen al naar te kijken. Ik kon dan ook niet wachten om ze op mijn ogen te smeren. Hier het resultaat van droog aanbrengen van de oogschaduw met de paarse tint

SONY DSC  SONY DSC

En hier die met de mintgroene tint

SONY DSC SONY DSC

Persoonlijk vind ik deze oogschaduw me iets tegenvallen. De gouden kleurnuances overheersen iets teveel, zodat het paars/lila en het mintgroen niet erg mooi uitkomen. Nat aanbrengen ziet er wel mooier uit dan droog aanbrengen, dat is wel een voordeel. Maar verwacht geen enorme mintgroene of lila tint. Dan kom je namelijk bedrogen uit. Maar ik vond de accenten wel mooi! Het is een draagbare oogschaduw voor een wat natuurlijker, toch trendy look.

De oogschaduws zijn te koop voor 2,89,- euro.  En voor dit geld vind ik de oogschaduw redelijk goed!

Een gedachte over “Essence Me and My Ice cream oogschaduw

Geef een reactie

