My Life in Pictures

Het is weer tijd voor een kijkje in mijn leven! Ik heb de afgelopen dagen weer foto’s gemaakt van random dingen! Dus ik zou zeggen…sit back and relax!!

 

knot3

 

Ik ben een kluns. Een K-L-U-N-S in het doen van mijn haar. En deze knot zat zo mooi, die moest ik op de foto zetten. Ik ben dr trots op!! Niet dat ik nooit een knot kan make, maar hij zit vaak een beetje raar. Deze was echt precies goed!

snoww

 

Ik had een vet leuk weekend en deze mooierd was er ook weer bij! Lieve hulphond Snow! Hij helpt zijn baasje Melanie gewoon erg goed (kijk maar op http://www.hulphondsnow.blogspot.nl) en is echt super cute!

foto

 

Voor het filmen van mijn vlogs heb ik dit schatje gekocht. En hij is geweldig. Hij maakt mooie filmpjes en ik ben er suuperblij mee!

1

 

Ik vind het nog steeds geweldig om lekker elke dag bezig te zijn om mijn blog bij te houden. Soms moet ik echt even denken waar ik nu weer over zal vertellen. Maar hoe vaker ik blog, hoe leuker ik het ook gewoon ga vinden! En jullie zijn te gekke volgers en lezers!

broodje

 

Duitse broodjes met jam… ik ben er helemaal verslaafd aan! De foto is een beetje wazig, waarvoor mijn excuses.  Maar oooh wat vind ik ze toch lekker, die broodjes!!

cool

 

Een donkere lucht… Alweer…pfff. Het is een heel stuk koeler dan begin van deze maand. Ik moet toegeven dat ik het wat fijner vind dan boven de dertig graden hoor! En de lucht is dan altijd zo bijzonder om te zien…

gekkie

 

Nadeel van die weersveranderingenis dus wel, dat ik er heftige hoofdpijn aanvallen van krijg (of het migraine is of iets anders, weten de artsen nog steeds niet)…En daar moet ik een neusspray voor gebruiken, om de aanval af te zwakken of te stoppen in het allergunstigste geval. Tja…en dan ga ik op een of andere manier “trippen”. Ik word totaal waus van de spray… En dan ziet het er…tja…zo uit…….

Dat was weer een kijkje in mijn leven. Ik hoop dat jullie t leuk vonden!!!!!!!

 

Een gedachte over “My Life in Pictures

Geef een reactie

