Review Toni & Guy droogshampoo

SONY DSC

Toni & Guy…wie kent het merk nu niet? En in de glossybox van juni zat een bus droogshampoo van dit merk! En ik heb een droogshampoo liefde ontwikkeld! Ik ben echt super super fan van droogshampoo en ik heb best al een heuse “stash” .  Misschien dat ik dat ooit nog eens in een filmpje zal gaan laten zien!

De verpakking van Toni & Guy is altijd supersimpel en strak. Toch vind ik dat er “classy” uitzien en kan ik de look erg waarderen!  De grootte van deze 75ml verpakking is echt prachtig en kan in je toilettas mee op reis!  De geur is heerlijk zacht en wat zeepig. Iets wat ik erg kan waarderen, want sommige droogshampoo’s hebben een nogal hysterische geur als ik eerlijk mag zijn. De sprayknop is licht in gebruik, wat ik echt fijn vind, want hard drukken is funest voor mijn vingers. Dus voor dames met hand/vinger problemen is deze droogshampoo prima te gebruiken.

knot3

Een voor-foto is even moeilijk te vinden, aangezien ik niet altijd foto’s maak als ik mijn haar doe,maar dit is een van de na-foto’s! Mijn haar glanst zelfs een beetje! De spray was makkelijk door te kammen en de geur in je haar is zo lekker fris. Je voelt je gewoon meteen wat zelfverzekerder! En nog een fijn voordeel is dat ook de haarpunten niet heel droog aanvoelen, dat wil nog wel eens gebeuren als je droogshampoo door kamt. Hier dus niet mee, heel heel erg fijn!

SONY DSC

Nog een pluspunt aan deze droogshampoo is dat je hem kunt gebruiken om volume mee in je haar te creëren! Je sprayt de droogshampoo dan over je hele haar i.pv. over enkel je haar-aanzet. Dan wrijf je de shampoo voorzichtig uit en krijg je meer volume in je haar! Echt te gek dat je dus een droogshampoo ook voor dit doeleinde kunt gebruiken. Zelf ontdekte ik via Mascha (www.beautygloss.nl) de tip om droogshampoo te gebruiken als je haar erg in de klit zit, door bijv touperen of andere kapsels. Met deze droogshampoo gaat het echt heel goed en krijg ik mijn haar geheel klittenvrij! En geloof mij, met mijn lange, dikke haar zijn klitten soms enorm hardnekkig!

Mijn conclusie is dat ik gauw ook de fullsize van deze droogshampoo ga kopen! wat een topproduct is dit! En wat tof dat ik dit via de glossybox heb mogen ontdekken!

Een busje Toni &Guy droogshampoo van 250ml kost 11,99- euro en is te koop bij de Etos en de salons van Toni&Guy.

Geef een reactie

