Look…Ice cream Queen

autolash

Het is weer eens tijd om een look aan jullie te laten zien. Ik doe dat niet vaak, aangezien ik niet zo een ster ben in looks maken. Ik heb meestal een look die ik vaak draag en ik vind het best eng om buiten mijn comfortzone te komen. Waarom weet ik niet, want wat kan er nu eigenlijk mis gaan?  Dus ik trok de stoute schoenen aan en ging aan de slag met het maken van deze look.

Allereerst begon ik met een getinte dagcrème. Over het algemeen ben ik in de zomer echt fan van minder foundation enzovoorts, omdat het warm is en je vaak alles eraf zweet. Dat is geen mooi gezicht natuurlijk! Dus een getinte dagcrème is voor mij echt genoeg in de zomer.  Voor op mijn ogen gebruik ik mooie pasteltintjes. Mintgroen om precies te zijn.

look1

Omdat de kleur van de oogschaduw subtiel is, heb ik in de arcadeboog een zachte, witte tint gekozen, zodat het de mintgroene oogschaduw niet overschreeuwd. Dat vind ik namelijk niet zo erg mooi. Een beetje mascara maakt het geheel af. Ik gebruik geen eyeliner, aangezien dit weer de aandacht af zou kunnen leiden van de oogschaduw, maar dat is een kwestie van smaak uiteraard.

Look2

Op mijn wangen heb ik een roze blush gekozen en op mijn lippen een mooie lichte lipstick. Al met al vind het het zelf best goed gelukt. Ik zal een rijtje maken met de producten die ik heb gebruikt.

– Essence My Skin getinte dagcreme 2,89- euro

–  Essence Me and My Ice Cream “alway’s on my mint”  2,89- euro

– Essence Blush “rose” 2,79- euro

– Miners Mascara 4,- euro

–  Be Beautyful lipstick 0,99- euro

Naast dat de producten fijn zijn in gebruik, zijn ze ook nog eens vrij budgetproof.  En dat is superfijn.

lookklar

Geef een reactie

