Jelly Pong Pong 2 in1 Eyepencil

SONY DSC

Een eyeliner.. Ik heb er nog  steeds een soort van haat/liefde verhouding mee. Ik kan nog steeds geen echt strakke lijn produceren. En dat vind ik best een beetje jammer. Want ik vind eyeliner wel echt geweldig staan bij meiden. En ik oefen natuurlijk stug door, want ooit gaat het mij lukken, een strak lijntje….

Dit potlood van Jelly Pong Pong zat in de Glossybox Juli. En ik was er best nieuwsgierig naar. Hoe kan een eyeliner nu ook gebruikt worden als oogschaduw? Dat is natuurlijk niet wat je zou verwachten.  Ik was verrast en dacht “hoe dan”. En dat ging ik eens uitproberen…

swatch

Op mijn hand de swatch.  De kleur is een beetje donkergroen, hij neigt erg naar zwart, maar is het niet helemaal (en ja, voor de geoefende kijkers onder u, mijn duim hangt inderdaad uit de kom). Ik vind de kleur daarom echt interessant. Ik hou wel van wat aparts. En dat is deze  kleur zeker. Ik ga oefenen en misschien vindt je deze eyepencil terug in een look..

lijntje

Dit is het meest fatsoenlijke lijntje dat ik heb kunnen produceren met dit oogpotlood. Ik vind dat hij nogal stroef loopt en niet heel makkelijk glijdend een lijntje neerzet. Daarbij is het een dik potlood en hoe ik het ook probeerde, een dunner lijntje kreeg ik gewoon weg niet voor elkaar. Dat vind ik dus ook echt een minpunt, dat het potlood nogal stroef werkt. Voor de onervaren gebruiker is dat echt vervelend.

oogschaduw

Als oogschaduw vond ik het echt een teleurstelling. De kleur vervaagd heel moeilijk als je hem aanbrengt. En ook hier is de stroefheid van het potlood naar mijn mening echt een groot minpunt. Het brengt gewoon niet fijn aan. De kleur is wel mooi donker, dat is wel fijn. Voor een mooi smokey effect is dit dan wel een aanrader. En voor de geoefende make-up gebruikers is het potlood wel te gebruiken, denk ik.

Voor mij gaat hij echter veel te stroef en is de lijn die ik produceer naar mijn smaak net te dik. En zoals ik al zei, ik ben er niet goed in en ik moet nog enorm oefenen, maar dat ga ik niet met dit 2 in 1 potlood doen, want het is veel te stroef om te gebruiken…

De jelly pong pong 2 in1 eye pencil is voor 12,- euro te koop op onder andere http://www.jellypongpong.com

A

Een gedachte over “Jelly Pong Pong 2 in1 Eyepencil

  1. My Linh zegt:

    Oeiii dat klinkt niet helemaal okay 😦 Jammer! Zelf houd ik meer van liquid liners; die glijden veel makkelijker over het ooglid heen. Erg jammer dat zo’n mooie kleur geen fijnd product is >.<

Geef een reactie

