Review Balea Nachtcrème

SONY DSC

 

Crème, heel belangrijk voor dames (en heren) die hun gezicht goed willen verzorgen. Als je wat jonger bent, zie je vaak  het nut niet zo in van crème en het smeren ermee. Maar het is waar dat hoe eerder je begint met het goed verzorgen van je gezichtshuid, hoe beter je er uitziet na verloop van tijd. En nu ik tegen de 30 loop (duurt nog 1,5 jaar) ben ik me bewust van het nut van huidverzorging.

Het klinkt raar, maar je huid veranderd in de loop van de jaren en heeft gewoon verzorging nodig. Zeker als je make-up gebruikt. Dat is  hoe je het ook wendt of keert een aanslag op je huid. En daarom is het belangrijk je huid in goede conditie te houden. Door het goed te reinigen, zowel ’s morgens als (erg belangrijk) ’s avonds. En om je huid soepel te houden en gehydrateerd, is een nachtcrème eigenlijk onmisbaar. Want vooral ’s nachts krijgt de huid de tijd en gaat het herstellen. En juist daarom is het belangrijk om je huid de daarvoor benodigde hydratatie te geven. In de vorm van een nachtcrème dus.

SONY DSC

 

Sinds ik een beetje naar de 30 toe kruip, vind ik gezichtsverzorging toch belangrijker worden. En dus ging ik op zoek naar een goede nachtcrème die niet al te duur zou zijn. Ik vind het namelijk zonde om klinkende munten neer te tellen voor een crème, terwijl je dezelfde goede kwaliteit voor minder kunt krijgen. Deze nachtcreme van Balea kostte me 1,10- euro. En hij werkt werkelijk waar Ge-wel-dig! Ik kan er niks anders over zeggen!

SONY DSC

 

In deze nachtcrème zitten geen gekke ingrediënten!  Hij is op basis van rijst extract en met Lotusbloem extract. Beide ingrediënten zijn bekend om hun verzachtende werking. En om hun vochtinbrengende eigenschappen.  Ook zit er vitamine B in verwerkt. Vitamine B zorgt ervoor dat de huid een vocht absorberend vermogen van de huid stijgt.Verder zitten er geen agressieve middelen in, dus je huid is echt in goede handen bij de crème’s van Balea.

Ik smeer inmiddels enkele weken elke avond voor het slapengaan met deze Balea nachtcrème en merk dat mijn huid zachter aanvoelt en soepeler is. Daarom raad ik dit product  absoluut aan!

Het is niet in Nederland te koop, maar in de meeste DM-winkels in Duitsland. En echt, ga maar eens kijken daar. Het is de moeite waard!

 

Geef een reactie

