Look Brown Beauty…

makeuplook4

 

Expirimenteren met verschillende looks vind ik leuk! En zo kwam ik opeens op een leuke look met bruine tinten. Ik ben over het algemeen geen bruin liefhebber, maar om eerlijk te zijn vond ik deze kleuren bruin erg mooi staan.

makuplook3

 

Ik ben begonnen met een BB-cream. Deze vind ik natuurlijk ogen en dekt niet als een afsluitende laag over je hele gezicht. Toch verbergt het net wat oneffenheden en dat is wel prettig.  Daarna poeder ik mijn gezicht een beetje af, om extreem glimmen tegen te gaan. Een matte finish is wel echt het mooist.

makeuplook1

 

Op mijn bewegend ooglid heb ik een lichtbruine kleur gebruikt, in de arcadeboog een donkerder kleur en op mijn wenkbrauwbot een lichte tint bruin/vanille. Dit alles heb ik zachtjes geblend met de blending kwast van ELF.  Op mijn lippen heb ik een mooie balsem gedaan met een klein beetje bruin/roze en shimmer erin. Iets wat ik persoonlijk wel mooi vind om te dragen.

makuplook5

 

Een beetje blush op je wangen, wat shimmer poeder op je jukbeen en klaar ben je! Ik vind de look zelf erg draagbaar! En ik heb niets hoeven bijwerken!

SONY DSC

 

Gebruikte producten

Gezicht

– Skin 79 BB cream 8,- euro (e-bay)

– Fogan mineral powder 03 1,- (www.fogan.nl)

– Essence Silky Blush 1,99- (kruidvat)

– Essence Ticket to Paradise shimmer powder 2,99- ( kruidvat)

– Elf foundation brush 1,- (www.eyeslipsface.nl)

– Elf blush brush 1,- (www.eyeslipsface.nl)

– Elf shaping brush  1,- (www.eyeslipsface.nl)

Ogen

– Essence quatro eyeshadow vanilla latte 1,99- (kruidvat)

–  Miners Autolash mascara 4,- (www.miners.uk)

–  ELF eyeshadow brush 1,-

– ELF eye shadow angled brush 1,-

– ELF eye shadow blending brush  1,-

– ELF eyebrow brush 1,-  allen bij http://www.eyeslipsface.nl

Lippen

– vaseline lipbalsem 1,50- (kruidvat)

– Figs&rouge multi purpose lipbalm Coco Rose

 

 

 

Geef een reactie

