Be Beautyful Make-up

SONY DSC

Het ontdekken van onbekende make-up merken is eigenlijk echt heel leuk. Het kan je natuurlijk best wat teleurstellingen opleveren. Maar ook verrassend goed uitpakken. En deze make-up, die ik meenam uit een winkeltje in Duitsland, heet Be Beautyful. En of je het nog ergens anders kunt krijgen is mij echt een raadsel. Wat ik wel weet is dat ik er geen enorme verwachtingen van had toen ik het kocht, maar dat ik echt puur nieuwsgierig was naar deze goedkope make up. Goedkoop is over het algemeen ook slechtere kwaliteit.

SONY DSC

 

Deze lipstick was in een spannende kleur. Ik ben echt nog aan het ontdekken welke lipstick kleuren mooi staan bij mij. Ik ben er nog niet zo heel erg in thuis. En dus kocht ik een koele lichtroze tint om mee te beginnen.

SONY DSC

 

De kleur is vrij koel. maar wel echt supergoed zichtbaar. Ik vind hem wel erg glanzen en weet dus niet of ik dat echt mooi vind in een lipstick

SONY DSC

 

Op mijn lippen is het namelijk wel erg licht. En ik ben er gewoon nog niet uit of ik het wat vind. Wat vinden jullie van zo een koele tint op mijn lippen?! Het is trouwens wel een lipstick dat goed draagbaar is en blijft zitten. Ik hoef hem niet enorm bij te werken. Pluspunt!

SONY DSC

 

Ook dit doosje met vier oogschaduws heb ik meegenomen. Ik was supernieuwsgierig naar hoe de pigmentatie van deze oogschaduw zou zijn.  En dat zal ik even showen!

SONY DSC SONY DSC

SONY DSC  SONY DSC

Voor een oogschaduw van 0,99- euro vind ik dit echt super goede pigmentatie. En dus was ik blij verrast door mijn aankoop.

De lipstick en oogschaduw waren dus 0,99- euro. En ik had erg graag gezegd dat ik deze producten dus aanbeveel, maar dit is nu typisch zo een onbekend make-up merk waar je ergens op vakantie tegenaan wandelt. Ik zou dus niet weten waar je het verder kunt krijgen en of het er überhaupt nog is.  Maar ik vond het te leuk om deze Be Beautyful make-up te delen met jullie. Zo zie je maar dat goedkope make-up ook van goede kwaliteit kan zijn.

Ontdek jij ook weleens onbekende make up merken?

Geef een reactie

