My Life in Pictures

Hier ben ik dan weer! Terug van weggeweest. Ik ga langzaam weer beginnen met het schrijven hier op mijn blog. Ik ga (nog) niet beloven dat ik op volle sterkte elke dag ga bloggen, maar ik doe mijn best uiteraard! En om weer goed te beginnen, gaan we van start met een van de allerleukste posts,  namelijk mijn leven in foto’s. Er is de afgelopen weken genoeg gebeurd… dus laat ik gauw van start gaan.

 

foto (11)

 

Om te beginnen kreeg ik eind vorige maand eindelijk mijn nieuwe custum made shoes!  Ik vind het nog steeds te gek dat ik mijn eigen schoenen mag ontwerpen. En dat om de 15 maanden!  Ik ben superblij met deze mooie schoentjes! En ik loop er niet verder op, maar ik sta wel een stuk stabieler. Dus wie zegt dat orthopedische schoenen stom en suf zijn, zie hier het bewijs dat dat nergens op slaat.

foto (12)

 

 

Een mooie zonsondergang! Ik ben verliefd op dat mooie weer. Helaas is het nu ik dit schrijf echt herfstig. En hoewel dat ook echt wel zijn charme heeft, ga ik het mooie weer en de prachtige zonsondergang toch wel een beetje missen.

foto (10)

 

In Zaandam zit op de hermitage mijn favoriete koffiewinkeltje! En ik drink daar graag een caramel cappuccino. Zoo lekker! Echt, mocht je ooit in Zaandam komen winkelen, ga zeker even een koffietje drinken in het tentje pal tegenover de Primark! You’ll love it!

foto (13)

Vlak voor ik samen met een van mijn lieve vriendinnetjes naar Zaandam zou gaan om de Primark te plunderen, keken we uit het raam en zagen we dit tafereel. Ik heb trouwens de meest nette foto geplaatst, want de jongen in het midden hurkte met zijn broek op zijn enkels en stak zn blote kont de lucht in.  En dat alles werd door iemand (niet in beeld) op foto gezet. Waarom? geen idee….maar we hebben er best even om moeten lachen…

foto (14)

Ik heb de Primark dus geplunderd, met een aantal andere dames…. En dit is een van mijn nieuwe aanwinsten. Zeg nou zelf…too cute! Ik heb echt stapels pyjama’s gekocht… Misschien is dat nog een aparte blog waard haha.

wazigeliftfoto

Oke, hij is wazig, maar deze groep heeft de Primark dus onveilig gemaakt… Er staan nog wat dames niet op de foto in deze enorme V&D lift, maar er passen dus echt heeel veeeel rolstoelen in die lift!!!!!

foto (15)

En toen ging ik met een vriendin naar de Uitmarkt in Amsterdam. Naast enorm gelachen, hebben we ook enorm lekker gegeten! Hier het bewijs!!!!!

foto (17)

 

En dan doe je een ontdekking….een nieuwe Milka reep! En wauw hij is echt super super superlekker!!!!  En hij lag gewoon bij de Albert Heijn! Dus ik zou zeggen, rennen! haha

foto (18)

 

Deze week is het weer echt herfstig, en dat nodigt uit tot het branden van mooie kaarsjes. En dat heb ik dan ook lekker gedaan. Gezellig en knus! Daar hou ik gewoon echt van. Ik hou niet zo van kou en nattigheid maar het brengt wel meteen een sfeer! En daarbij horen kaarsjes!

foto (9)

En ook het oppakken van mijn hobby behoort weer bij de wat koudere periodes. Ik haak op dit moment een granny square deken! Ik vind het zo gaaf om te doen! Hij is bijna af en dan ga ik op naar het volgende project. Het is lekker rustgevend en ontspannend om te haken. En niet suf, zoals de meeste mensen denken.. Het is juist weer helemaal hip! haha.

foto (16)

Haha en ik eindig met mijn mooiste duckface foto. Ik ben druk aan het oefenen om hem te perfectioneren!

 

En dat was alweer de my life in pictures….

 

8 gedachtes over “My Life in Pictures

  1. My Linh zegt:

    Ten eerste: WELCOME BACK 😀
    Hahaha “duckface” perfectioneren :’) Love it. Die PJ is echt awesome! Super cute. Moet ik ook halen (maar-de-primark-is-zo-ver-weg-zielig-gezichtje) En die milka reep daar heb ik nu echt zin in! Zijn dat nou smarties?! ❤ ❤

  2. Inge zegt:

    Leuke foto’s.
    En die schoenen zien er inderdaad wel heel gemakkelijk uit, en tof ook! Mijn grootmoeder zei wel altijd dat we geen schoenen op tafel mogen zetten, iets met ongeluk of zo 🙂
    Die milka reep, aaaaaaah, kwijl kwijl..;

Geef een reactie

