Hegron Sun Care Tropical factor 30

De zomer is echt een beetje op zijn retour. Veel mensen (waaronder ik ook hoor) vinden dat super jammer. En daarom een post om nog eventjes in de zomerse sferen te blijven.

SONY DSC

 

Met en zonnbrandproduct! Deze kwam ik tegen bij de Action, waar je natuurlijk heel erg veel Hegron producten kut vinden. In de zomer vind ik zomerse geuren als ananas kokos en banaan etc. echt het aller aller lekkerst. Ik was dus blij verrast toen ik bij de Action de suncare tegenkwam met kokos geur. Die moest ik gewoon meenemen, no way dat ik die kon laten liggen.

Natuurlijk hou ik niet van een hysterische geur qua kokos. Niet als of je zelf een kokosnoot bent dus. Nee subtiel en fris, dat is waar ik naar op zoek ben/was. Ik weet dat veel meiden juist geen fan zijn van kokosgeur. Ik heb dat met lavendel, daar ben ik wat minder blij mee. Afijn, deze zonnebrand heeft dus een mooie hoge factor  en een fijn geurtje. Maar hoe is hij mij bevallen?

SONY DSC

 

De zonnemelk (ja geen olie of lotion) is wat geel van kleur en is dik qua structuur. Het smeert helaas erg stroef uit en het duurt erg lang voordat hij intrekt. De geur is subtiel en niet te hysterisch. Het is een klein kokosgeurtje, niet zo heftig dat je denkt dat je een wandelende kokosnoot bent. Helaas is het wel vervelend dat de melk een beetje een vettig laagje achterlaat. In laten trekken voor je iets aantrekt is misschien wel handig.

De bescherming is prima, ik heb vele dagen in de zon kunnen doorbrengen zonder te verbranden. Wel even opnieuw insmeren na het zwemmen uiteraard! Dus daar scoort deze sunmilk prima op!

 

Voor de 0,90- euro die ik bij de Action  voor deze fles sunmilk heb betaald, ben ik zeer tevreden. Op wat kleine minpuntjes na is het een prima zonnemelk om de zomer mee door te kunnen komen.

3 gedachtes over “Hegron Sun Care Tropical factor 30

  1. Yvonne zegt:

    Het smeert idd stroef maar als hem 5 minuten in de zon legt wordt hij zo dun als bodymilk en smeert hij geweldig. Zo ook geen last van plakkerige laag die achter blijft

Geef een reactie

