ELF kwastenset

SONY DSC

Dit jaar heb ik mijn grootste item op mijn beauty-wishlist aangeschaft. Niet meteen een duur exemplaar, maar een oefensetje. Waar ik het over heb? Make-up kwasten! Jazeker, eigenlijk snap ik niet hoe ik ooit zonder deze tools mijzelf heb kunnen opmaken. Of, nu ja ik snap het wel, want heel veel kun je doen met je handen. En dat deed ik dan ook. Maar soms is het resultaat niet zo mooi als zou moeten of kunnen. Daarvoor heb je toch echt andere tools nodig dan je handen. Kwasten dus. En bij http://www.eyeslipsface.nl  verkopen ze kwastensets voor elk budget. Groot of klein, maakt niet uit, je kunt er een kwastenset vandaan halen.

 

SONY DSC

 

De kwasten komen allemaal apart verpakt aan. En er staat duidelijk op de verpakking en de kwasten waar ze voor dienen. Voor beginnende kwasten gebruikers geen overbodige luxe! Met deze set kun je een totale gezichtsmake-up aanbrengen en dat vind ik wel zo fijn. De set heeft 12 verschillende kwasten in de set. Ik vind de uitstraling van de kwasten luxe, zeker voor de kleine prijs die je ervoor betaald.

De kwasten zijn makkelijk in gebruik en liggen prettig in de hand. Ik vond het een feest om ermee te mogen werken. De haren van de kwasten zijn precies de juiste zachtheid om je er goed mee op te kunnen maken. En, niet onbelangrijk, de kwasten nemen  het product dat je ermee gebruikt goed op en geven het mooi af op de huid. Ik ben dus tevreden met deze set kwasten en kan hem ook zeker aanraden aan iedere beginnende make-up kwasten gebruikster!

De kwasten set van ELF is 12 delig en kost 12,-Euro!  Kijk gauw op http://www.eyeslipsface.nl

 

Een gedachte over “ELF kwastenset

Geef een reactie

