Review Therme Bali Flower

SONY DSC

Enkele maanden terug meldde ik vol trots en blijdschap dat ik een zomerpakket van Therme gewonnen had en dat er heerlijke producten inzaten. Inmiddels heb ik deze producten ook onderworpen aan een test. Want nieuwe dingen ga ik altijd testen! Is het lekker? Ruikt het goed? Wat doet mijn huid? Kan ik dit product aanraden aan iedereen?

Allereerst moet ik melden dat Therme echt een van mijn favoriete merken is qua lichaamsverzorging. Ze hebben vele verschillende lijnen, waaronder de Zen white Lotus (binnenkort een review daarover) en de LomiLomi  (ook daar komt binnenkort meer over). De Bali Flower-lijn is een van de meest nieuwe lijnen van Therme. De producten zijn allemaal op basis van orchidee extract en rijstmelk. De scrub heeft daarbij ook echte vulkaan scrub, wat een natuurlijke scrub is die je huid verwent maar tegelijk ook mild is.

Ik scrub mijn lijf altijd een keer per week, zodat het lekker zacht voelt en dode huidcellen niet de kans hebben zichtbaar te worden als kleine velletjes. Eerst maak ik mijn huid goed nat, om daarna met de scrub zachtjes in cirkeltjes over mijn huid te gaan. Niet te hard, anders irriteert je huid zo snel. Na het uitgebreid scrubben, spoel ik me grondig af, zodat er geen scrubdeeltjes blijven zitten.  De scrub van de Bali Flower lijn is fijn en ruikt echt superlekker. Het is een milde scrub en de deeltjes voelen prettig aan op mijn huid. Na het afspoelen voel ik ook echt verschil op mijn huid.

Daarna zeep ik me in met de shower satin. De shower Satin voelt heel zacht aan, als je het op je huid aanbrengt en het schuimt niet overdreven.  Na het afspoelen is mijn huid dan ook echt zacht en de geur van orchidee blijft ook echt aangenaam hangen.  Niet te overdreven, gewoon precies zoals het moet: subtiel en aangenaam. Dan, na het afdrogen spray ik me in met de moisturizing body oil spray.  De spray bevat oliën, maar het is geen vettig gevoel op je huid en het product trekt ook echt lekker snel in. Geen gedoe met wachten tot het in getrokken is voordat je je kleding aan doet dus. En dat vind ik echt een enorm fijn punt aan deze body oil spray! De geur is niet overheersend aanwezig maar net lekker.  Mijn huid ruikt heerlijk en voelt zacht aan. De geur blijft zelfs een dag of twee op mijn huid aanwezig!

Kortom een fijne lijn, die Bali Flower van Therme! Ik raad hem iedereen aan!

SONY DSC

Therme bali Flower is onder ander te krijgen bij de Kruidvat:

Bali Flower Shower Satin: 4,57- euro

Bali Flower Shower Scrub:  8,63 – euro

Bali Flower moisturizing body oil spray: 7,07- euro

2 gedachtes over “Review Therme Bali Flower

Geef een reactie

