Herfst Tag!

Het is herfst… De blaadjes vallen van de bomen en het weer wordt kouder en wisselvalliger. Ja, de zomer is nu echt waar voorbij! En wat was het een mooie zomer! Maar nu is het tijd voor de herfst, in al zijn glorie! En daarom is het ook tijd voor de Herfst tag! Ik zag m op blogs voorbij komen en vond hem zo leuk, dat ik hem overneem! Veel lees/kijk plezier.

Kaarsjes Ikea

 

1. Wat vindt je leuk aan de herfst?

Ik vind het allerleukste aan de herfst de knusheid die het meebrengt. De dagen worden donkerder en daarom steek ik vaker kaarsjes aan. Ook de mooie kleuren bladeren vind ik echt vreselijk mooi om te zien. En er is niks heerlijker dan de geur van de herfst!

2.Wat is je favoriete Herfst drankje?

foto (29)

 

In de herfst drink ik graag kopjes thee.. En een van mijn favoriete thee-smaken in de herfst is gekarameliseerde peer van Pickwick. Ik zet in de herfst vaak grote potten thee en ik drink daar dan ook echt graag van!

3. Wat is je favoriete herfstgeur/geurkaars?

Ik heb in de herfst vooral een zwak voor dennengeur… of de geur van munt… steviger geuren maar toch nog wat fris. Heerlijk vind ik dat!

4. Wat is je favoriete lipstick in de herfst?

SONY DSC

 

Eigenlijk draag ik niet zoveel lipstick, daarom kies ik voor de lipbalsem met kleurtje van Figs&Rouge. Ik draag hem nu het herfst is veel vaker!

5. Wat is je fijnste bodylotion/bodyproduct in de herfst?

SONY DSC SONY DSC

Ik heb op dit moment twee favorieten voor de herfst. Therme Bali Flower oil spray en Dove bodylotion. Ze ruiken heerlijk subtiel, maar iets te zwaar voor in d zomer. Ik merk dat mijn huid in de herfst ook iets meer vet nodig heeft om soepel en zacht te blijven. Deze producten vind ik dan ook een aanrader.

6. Favoriete kleur oogschaduw?

SONY DSC

 

Ik neig in de herfst ook naar wat herfstiger kleuren, zoals bruin, gouden tinten (zoals in deze kleine quattro..van Be Beautyfull) . Vaak draag ik ook wat meer okergeel of groen in mijn make-up..

7. Favoriete muziek in de herfst?

Ik hou van iets rustiger…toch betekenisvolle nummer zoals deze van Mr. Probz

8. Favoriete outfit?

foto (14)

 

Het is in de herfst tijd voor pyjama’s die iets dikker zijn dan de luchtige hemdjes en broekjes die ik in de zomer droeg! Zoals deze cute pyjama!

9.  favoriete Herfst cadeautje?

Nou je kunt me niet blijer maken met lekkere thee.. Dus doosjes thee!

10. De place to be in de herfst?

Op de bank, met thee en een dekentje. In mijn pyjama uiteraard!

 

Dat was mijn herfst-tag! Neem m gerust over..enneh… Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!!!

 

2 gedachtes over “Herfst Tag!

Geef een reactie

