Een nieuw jaar!

Het is al een paar maanden gelden sinds ik echt heb geblogd. Waarvoor mijn welgemeende excuses! Natuurlijk had ik een goede reden om zo lang afwezig te zijn. Clusterhoofdpijn….zeker in de winterperiode is dat nogal heftig aanwezig. Ik heb werkelijk geprobeerd om nog wat energie in mijn blog en vlog te pompen, maar helaas…. het heeft niet zo mogen zijn.

auw

En toch, hier ben ik dan weer!! Allereerst alle volgers die me hebben gemaild etc. om me beterschap te wensen super bedankt! Het was hartverwarmend om te zien hoeveel dames en heren hier kwamen en komen lezen! En ten tweede, iedereen natuurlijk een geweldig nieuwjaar ! Ik kijk terug op een wat bewogen 2013. Met veel mooie dingen, maar ook verdrietige. Ik heb geweldige nieuwe mensen leren kennen, waardevolle vriendschappen gesloten maar helaas ook vrienden verloren en veel oneerlijkheid gezien en meegemaakt. Laten we hopen dat 2014 minder van die dingen zal bevatten!!!

wazigeliftfoto

Ik ga van 2014 een geweldig jaar maken. En natuurlijk ga ik ook proberen dat hier met jullie te delen. Jullie hebben en heleboel geteste producten en gezellige vlogs tegoed van mij!

Happy New year!!

xxx!

Geef een reactie

