Music of 2013

Wat moet een mens toch zonder muziek? Het is inmiddels alweer  2014… En het lijkt me erg leuk om jullie te laten zie welke liedjes ik in 2013 echt helemaal geweldig vond. Ze zijn niet allemaal in 2013 uitgebracht, sommigen zullen vast wel ouder zijn. Maar goed, mijn 10 meest gedraaide nummers van het jaar 2013, speciaal voor jullie!

Allereerst  het nummer van Avicii! De tekst is geweldig en de muziek maakt me gewoon lekker vrolijk!

De zomer va 2013 is er een nummer geweest die ik echt fijn vond om honderd keer overnieuw te draaien!! You’ve ben so good to me! Heerlijk nummer!

Mijn grote liefde naast racoon is bastille! En zeker pompeii staat bij mij hoog op de lijst met fijne nummers!

Ik hou gewoon van dit nummer!! Ik denk ook niet dat hier veel uitleg voor nodig is haha.

Racoon heeft een plekje in mijn hart… ik hou van hun muziek.. Niet raar dat dit nummer ook in mijn tien favoriete 2013 nummers staat!

Dit nummer is zo prachtig…. Dus ook deze krijgt en plekje in mijn lijst!

Een gezellig nummer uit de film Pitch Perfect! Hier word ik altijd zo blij van (nee ik kan t niet met de cups..haha )

Heerlijk nummer om even fijn op te swingen!!!

Ik zeg alleen maar … Serious Request! Need I say more?

En als laatste… jaaa Hey Brother! Een van de lekkerste nummers in 2013!!!

Ik hoop dat je het tof vond om mijn meest gedraaide nummers ook eens te luisteren!!

Geef een reactie

