Review nagellak Eyes Lips Face

SONY DSC

Ik heb al een aantal keer een nagellakje uit deze box met 14 nagellakjes apart beschreven in een review! En nu is het dan toch echt zover: ik heb alle lakjes op mijn nagels gehad (helaas niet van alles een foto)  en kan jullie vertellen wat ik van deze nagellakjes vind. Deze box was 14,- euro en dat is echt een heel fijne prijs voor nagellak. Dus 1,- euro per nagellakje.

Over het algemeen ben ik niet zo dol op echt goedkope nagellak, omdat de kwaliteit vaak te wensen overlaat… Zou dat met deze lakjes precies zo zijn?

SONY DSC

 

over de kleurtjes kon ik niet anders dan enthousiast zijn. Veel roze tinten en hippe andere kleuren. Dat is natuurlijk altijd een pluspunt. En 14 nagellak potjes zij helemaal te gek. Nagellak kun je gewoon nooit te veel hebben! En het leuke is, er zijn ook glitterlakjes!  Ideaal om mee te combineren!

Lak2

 

Wat ik dus ook direct heb gedaan! De nagellak brengt echt makkelijk aan. Het droogt ook snel, dus lang wachten tot je nagels droog zijn, is er gewoonweg niet bij. De kleurtjes dekken allemaal in een a twee laagjes, dus je hoeft ook niet oneindig laagjes aan te brengen! En dat vind ik echt een geweldig voordeel!

Een nadeel is wel dat de nagellak maar een dag echt mooi blijft. Na de tweede dag gaat hij al chippen. En na drie dagen moet je gewoon echt een nieuwe lak op doen, want dan ziet het er echt vreselijk lelijk uit! Maar na 3 dagen heb ik vaak toch wel zin in een ander nagellakje! Dus wat mij betreft is dat gewoon een voordeel, aangezien ik mijn nagels niet opnieuw lak als de lak nog netjes op mijn vingers zit!

Kortom, voor 14,- euro 14 nagellakjes is best een koopje. En een aanrader, tenzij je echt hoge kwaliteit verwacht en lak die meerdere dagen mooi blijft zitten!

kijk op http://www.eyeslipsface.nl voor het assortiment!

 

 

Geef een reactie

