Mijn favoriete producten van 2013

Het is inmiddels alweer 2014. In 2013 heb ik heeel veel nieuwe producten mogen testen. En dat was natuurlijk superleuk! Ik ben namelijk nieuwsgierig en wil graag nieuwe dingen uittesten. Ik steek mijn mening dan ook niet onder stoelen of banken en deel onder ander op deze manier mijn mening over producten. Wat waren eigenlijk mijn meest favoriete producten uit 2013? Dat ga ik jullie vertellen!

SONY DSC

 

Allereerst mijn favoriet op het gebied van shampoo en conditioner. Head&shoulders met appelgeur. Heel lang leek het erop dat Dove Split ends Rescue dit zou gaa worden, maar helaas moest het product het toch afleggen tegen deze geweldig fijne shampoo. Geen roos op mijn hoofd, geen vet haar na enkele dagen.. en een lekker geur aan je haar. En ook de doorkambaarheid is geweldig. Ik ben helemaal fan van deze shampoo en de conditioner! Split ends rescue staat natuurlijk op een mooie tweede plek, want ook die shampoo en conditioner is geweldig. Toch is deze net iets fijner.

SONY DSC

 

Bij de droogshampoo kwam deze van Batiste echt als winnaar uit de bus. Heerlijke geur en het werkt geweldig voor mijn haar, als ik het wassen van mn haar een dagje uit wil stellen. Als mijn haar enorm in de klit zit, helpt deze droogshampoo ook echt goed als ontwarringsspray. Beter zelfs dan mijn oude favoriet, die van Hegron, die je bij de Action koopt.

 

SONY DSC

 

Mijn favoriete body producten van 2013 komen uit de Therme-lijn! En ja, dat is dus de Bali Flower! Wat een fijne producten bevat deze lijn. Ik ben totaal fan van de body spray, de scrub en de shower satin. Ik kan het dan ook echt iedereen aanraden. Het ruikt zo ontzettend fijn!

SONY DSC

 

Mijn favoriete handproduct is van Essence. Deze handcreme is echt superlekker om te gebruiken! Ik kan er echt niks anders van maken! wat een fijn product! Mijn nagels zijn er ook daadwerkelijk van opgeknapt!

SONY DSC

En dit is mijn favoriete lip product van 2013! Het is een fijne lipbalsem die heel subtiel ook een klein roze tintje met wat glittertjes aan je lippen geeft. En hij ruikt ook erg aangenaam, trekt goed in en laat geen gekke plakkerige laagjes achter. Ook al een aanrader!

SONY DSC

 

Mijn favoriete parfum van 2013 is deze Cherry Princess van L’Occitane! Een frisse zoete fruitgeur, die prima draagbaar is! Ik heb hem in Duitsland gekocht, in Keulen. En omdat het toen mijn zomervakantie was, doet deze geur mij ook echt denken aan zomervakantie! Ik ben elke keer weer een beetje op vakantie!

SONY DSC

 

Mijn favoriete oogproduct, was deze mooie palette van EyesLipsFace! Wat een mooie kleuren en wat kan ik daar veel kanten me op! Ik ben nog steeds erg blij met deze aankoop!

 

En dat waren mijn favoriete producten van 2013! Hebben jullie ook favoriete producten?!

 

 

 

Geef een reactie

