Unboxing de Glossybox December 2013

 

SONY DSC

Er zijn een tijdje geen unboxings geweest van Glossyboxen. Maar deze kan ik jullie toch echt niet onthouden! Ik meldde in mijn filmpje op youtube al dat de glossybox van december er nog steeds niet was. Het grote toeval wilde dat toen, inmiddels alweer in januari 2014, de glossybox net binnenkwam. En omdat ik toch weer wilde beginnen met het unboxen, dacht ik: dan doe ik dat nu met de december glossybox in januari!

SONY DSC

Ik was best een beetje teleurgesteld dat ik de box niet zoals beloofd voor kerst binnen heb gekregen. En ook mijn mails met vragen werden niet beantwoord helaas. Dat is wel even een klein minpuntje van de mensen achter Glossybox. Ik ben nog niet echt ontevreden geweest over wat dan ook, maar de service viel me nu gewoon een beetje tegen. En ook dat moet gezegd worden. Ik hoop uiteraard dat dit snel weer verbeterd zal worden!

Ik heb, zoals jullie van me gewend zijn weer een filmpje opgenomen met de unboxing van deze glossybox! Enjoy!

 

 

Geef een reactie

