Review: AHAVA hydration cream mask

SONY DSC

In de glossybox van december zat een duo face gift pack van AHAVA.  En ik was direct heel nieuwsgierig naar deze producten. Ik heb al meerdere producten uit de glossybox van AHAVA en mijn algemene  mening over dit merk is erg positief. De producten die ik heb getest zijn allemaal echt fijn en ik zou het zelf ook kopen. Ik beveel het zeker aan anderen aan.

Ik ga in deze blog dieper in op het cream gezichtsmasker.  Het masker is een soort crème, die je op je gezicht smeert. Je kunt het 3-5 minuten laten zitten, maar ook een hele nacht. Bij dat laatste moet je denk ik wel even een handdoek op je kussen leggen, want dan zit het masker overal vrees ik. Natuurlijk ging ik voor de 3-5 minuten en maakte ik er een filmpje van!

Mijn conclusie is dat de producten van AHAVA echt superfijn zijn voor je gezicht! Ik raad dit duo gift setje dan ook absoluut aan. Het gift setje is te krijgen bij de apotheek of een beautysalon. Het kost ongeveer 29,95-  wat aan de dure kant is. Maar het zijn zeker weten fijne producten.

Geef een reactie

