My Life in Pictures

Ja, het is wel weer tijd voor een klein kijkje in mijn leven! Ik merk dat mensen het leuk vinden om echt te kijken in mijn “echte” leven. Niet in een opgepoetst leven. En dat waardeer ik natuurlijk echt enorm van jullie! Ik zou zeggen, enjoy het kijkje in mijn, niet altijd zo glamoureuze leven haha.

nietzoflatteus

 

Eind november,begin december 2013 was voor mij niet zo een geweldig fijne en al helemaal geen flatteuse tijd. Mijn hals en kin gingen enorm opzwellen. En ook op mijn voorhoofd zat er opeens een mega pijnlijke bult…. Bleek een ontstoken talgklier te zijn. Mijn hals en kin was een ontstoken lymfenvaten en kopen stelsel…erg vermoeidend enzo. Ik was flauwgevallen in mijn gang en met mn kop tegen een muur gekomen, zie hier een zeer gezellig resultaat (en dus direct ook een van de redenen dat ik dus niet ging bloggen of vloggen…)

gekkejanouk

 

Ik ben dan altijd heel blij dat ik troost vind bij mijn lieve schattige katten. Janouk komt als ik me rot voel ook echt heel vaak op schoot liggen. Ik hou zo van mij kleine katjes!

nieuweagenda

Gelukkig was het al heel snel 2014! Helaas was oud en nieuw voor mij niet heel gezellig omdat ik enorm veel last had van clusterhoofdpijn, maar toch…ik begin 2014 met heeeel veeeel frisse moed! En daarbij hoort ook een vrolijke nieuwe agenda! Laat maar komen dat nieuwe jaar!

opgeruimd

 

In het nieuwe jaar begon ik fanatiek met een goed voornemen. OPRUIMEN! Dit is mijn opgeruimde bureau. En die is nog steeds opgeruimd! al een week of 2. Echt knap van mij…de ras rommelkont

joepenik

 

Maar ondanks het opruimen heb ik ook vaak even tijd nodig om uit te rusten. En deze jongeman die helpt me daarbij. Joep komt altijd even kroelen! Hij is echt mijn kleine babypoes!

snowenik

 

In januari had ik ook weer een gezellig samenzijn met lotgenoten (ik noem t vrienden, de meesten ken ik al langer en we delen zoveel meer dan alleen rot aandoening EDS). En hulphond Snow (www.hulphondsnow.blogspot.nl) is mijn enorme vriend! Ik ben totaal verliefd op deze held op vier poten! En ik knuffel dus enorm vaak, en graag, met hem! Mijn knappe witte harige man met dopneus noem ik m.

zuurstof

 

Helaas is dit ook meerdere malen per dag realiteit voor mij. Aan de zuurstof tegen de clusterhoofdpijn. En als dat niet werkt, moet ik mezelf injecteren. En dat met een naalden angst….Maar we laten de moed niet zakken uiteraard. Daarvoor ben ik veel te gelukkig met mijn leven en iedereen die erbij hoort!

mijn tas

 

En als laatste…Mijn nieuwe aanwinst. Een tas om helemaal verliefd op te worden. Jullie krijgen zeker weten een what’s in my bag video te zien. Zodra mijn camera batterij is opgeladen!! It is my biggest love of the moment!

 

Zo, dit was weer een kijkje in mijn leven, met foto’s.

Tot gauw!

Een gedachte over “My Life in Pictures

Geef een reactie

