Kortingsactie Marington

Het is weer het begin van het nieuwe jaar. Of nou ja, de eerste maand van het nieuwe jaar is eigenlijk al zo goed als om. Hoe gaat het met de goede voornemens? Zijn ze er nog, of zijn ze deze maand al gesneuveld? Die van mij blijven tot nu toe eigenlijk fier overeind.  Terwijl mijn goede voornemens eigenlijk altijd gedoemd zijn te mislukken in de eerste maand van een nieuw jaar.

Een van mijn goede voornemen: wat georganiseerder te gaan worden en zorgen dat mijn leven iets meer gepland verloopt in plaats van rommelig en chaotisch. Een moeilijke opgave, want iedereen die mij kent weet dat ik spontaan, impulsief en ongeorganiseerd ben. En dat wilde ik veranderen. Te beginnen met het organiseren van spullen die ik dikwijls mee moet nemen. Spullen die je in een tas doet dus. En het liefst in een tas waar je goed kunt organiseren. Ik begon bij het zoeken naar een mooie nieuwe tas om in te gaan organiseren! En als ik denk aan het zoeken naar tassen, dan kom ik bij mijn favoriete online tassen shop terecht!: http://www.marington.nl . Want wat is er fijner dan lekker online te shoppen naar mooie tassen? Nee, inderdaad…NIKS!

handtas_leer_nyke_aqua-1

De tassen van Marington zijn echt super mooi. En van erg goede kwaliteit! Leer, polyester, canvas, je kunt het zo gek niet bedenken, of marington.nl heeft de tas waar jij naar op zoek bent in zijn assortiment. En, heel fijn, de tassen zijn allemaal erg praktisch en je kunt je spullen er enorm goed in organiseren. De tassen van Marington zijn van een enorm goede kwaliteit en gaan dus erg lang mee. Kijk maar eens naar de fijne damestassen die Marington in het assortiment heeft, want het assortiment is ook nog eens vernieuwd, waardoor je keuze nog eens groter is geworden en shoppen op deze webshop echt superleuk is. Kop koffie erbij, en je helemaal verliezen in het enorm ruime aanbod aan tassen op de websop. Ik kan er persoonlijk een hele middag mee vullen. En zie je de tas van je dromen? Aarzel dan niet! Koop hem gewoon!

handtas leer

Ben je geen handtas- of damestassen liefhebber, dan heeft marington ook hele mooie herentassen, reistassen, schooltassen of rugtassen ! Echt voor ieder wat wils dus. En hoge kwaliteit, dus de tas gaat erg lang mee! Ik kan echt aanraden om eens een kijkje te nemen om http://www.marington.nl om te snuffelen tussen de nieuwe collectie tassen die zij hebben. Wie weet vindt jij daar wel je ideale tas en kun je, net als ik, alles netter organiseren en indelen en zoek je je nooit meer suf in je tas, omdat je alles zo makkelijk in hebt kunnen delen!

rugtas

En om je nog enthousiaster te maken voor het kopen van je ideale nieuwe tas bij http://www.marington.nl mag ik jullie, als lezers en volgers van mijn blog, een kortingscode aanbieden, die je 10% korting geeft op het hele assortiment tassen! De kortingscode is te gebruiken tot 14 februari en is tot die datum onbeperkt geldig, dus je kunt je helemaal uitleven!  Ga naar http://www.marington.nl , kies je ideale tas uit, en voer bij het betalen de code :  bh7Jr2dF  in en ontvang 10% korting op de aankoop van je tas!

Geef een reactie

