Wat vond ik van de Glossybox december 2013?

SONY DSC

Inmiddels heb ik alle producten uit de Glossybox december kunnen testen. De uiteindelijke review komt helaas wat later, gezien het feit dat de box dus ook niet eind december, maar half januari kwam. Dat betekent dat ik dus een kortere test tijd heb gehad voor producten. Maar… Het is zover, ik heb alle producten uit de glossybox december kunnen testen en ga jullie nu vertellen wat ik ervan vond. Allereerst vond ik het natuurlijk erg jammer dat Glossybox zijn belofte niet heeft kunnen nakomen, waardoor de box dus echt laat werd afgeleverd en niet zoals beloofd voor de kerstdagen. Dat vond ik persoonlijk superjammer. Maar oke, ik zal er niet heel erg over blijven zeuren. Kan gebeuren natuurlijk. Nieuwe kans voor Glossybox!

SONY DSC

De inhoud van de box was redelijk te noemen. Ik was niet wild van enthousiasme om eerlijk te zijn, want…het viel me voor een kerst editie, waarvan geroepen werd dat we er vast echt superblij mee zouden zijn echt tegen. De producten an sich niet eens zozeer, want er zaten echt fijne producten bij. Maar de hoeveelheid fullsizes in de box had wat mij betrof wel wat meer mogen zijn..

SONY DSC

Allereerst zat er een setje van AHAVA in. Een cream mask en een day moisturizer. En ik had deze set al eerder ontvangen in de glossybox van oktober. Niet erg, want het is een fijn setje, het ruikt heerlijk en ik heb het masker getest en er ook een filmpje over opgenomen!

Ook de dagcrème was erg prettig te gebruiken. Helaas kreeg ik op twitter ook veel reacties over het feit dat ahava een Israëlisch product zou zijn en dat de fabriek illegaal in bezet gebied zou staan en dat ik door ahava te kopen of aan te prijzen de bezetting door Israël steun. Laat ik even duidelijk zijn: ik review een product op werking en of ik hem fijn vind. Ik heb me te weinig verdiept in de situatie rond Israël en de Palestijnen om er een oordeel over te vellen. Ik hou me liever buiten dit soort conflicten. Het product is een prima product en ik vind het een aanrader voor mensen met een droge gevoelige huid.

SONY DSC

 

Deze oogschaduw heeft me blij verrast! Ik twijfelde even over de kleur, aangezien hij wel erg lichtroze en glitterig was! Maar op zich viel dat op mijn oog erg mee en vond ik hem eigenlijk best mooi om op te hebben, als een soort neutrale dagelijkse oogschaduw. Ik wilde een foto maken met mij en de oogschaduw op mijn oog… Maar de foto is hopeloos mislukt. Dus dat is jammer, nu kan ik niet laten zien hoe mooi hij wel niet op mijn oog zit. Maar no worries! Ik zal wel een look maken met deze oogschaduw erbij.

 

SONY DSC

 

Deze body wash viel me eigenlijk qua geur al in het flesje een beetje tegen. Het deed me vaag denken aan tea tree en dat is niet helemaal mijn favoriete geur als ik eerlijk ben. Mijn huid was na het douchen stugger dan normaal. Pluspunt is dan weer wel dat het 99% van natuurlijke ingrediënten is gemaakt, volgens de verpakking. Hou ik ergens wel van. Toch zou ik hem, vanwege de geur niet snel aanraden aan andere mensen. Ik hou van doucheproducten die duidelijk iets voor je huid doen en die lekker ruiken.

SONY DSC

 

Deze cream heeft mij weer wel blij verrast. Mijn huid is momenteel erg onrustig, door onder andere het weer, de hoofdpijnaanvallen, griep enzovoorts.. Ik heb deze cream dus direct gebruikt en ik moet zeggen dat mijn huid rustiger is en minder droog. Daarbij ruikt de cream ook superlekker en is hij snel ingetrokken. Echt een prima product!

SONY DSC SONY DSC

 

Het nagellakje van nails inc. leek eerst zwart, maar bleek heel erg donkerrood te zijn, zoals je ziet op mijn duim. Het is een superdun lakje, zodat het smeren op je nagels erg snel een enorme kliederboel word. Vind ik echt een supergroot nadeel aan deze nagellak. Naast dat donkerrood echt totaal mijn kleur niet is om eerlijk te zijn. Na een dag chipt de nagellak er ook enorm af..plus als je geen basecoat gebruikt, heb je wekenlang roze nagels. Een nee van mijn kant dus.. Jammer….

SONY DSC

 

Het toeval wilde dat ik van deze samples zelf ook nog een setje had liggen. Ik heb deze producten dus al getest en kan zeggen dat ik het best een prima setje vind. Jammer dat er alleen shampoo sample in zat en geen conditioner, aangezien mijn haar niet te kammen is als ik geen conditioner gebruik. Het masker maakt mijn haar helaas wel heel zwaar en wat vettig, dat is wel zonde. Al met al prima producten! En ik heb nog zo een lekker setje dus ik kan het nog een keer gebruiken, ben ik wel blij mee! Ik vond het wel oprecht jammer dat het samples waren en dat er dit keer zo weinig leuke fullsize producten in de box zaten.

 

En dat was de box dus. Ik vond hem voor een decemberbox een beetje tegenvallen. En nu snap ik volkomen dat niet elke box altijd even tof kan zijn, toch had ik van de decemberbox meer verwacht. Jammer! Al met al vind ik sommige producten erg fijn en andere duidelijk wat minder. Je zult ook gezien hebben dat ik geen prijzen heb genoemd, terwijl ik dit er normaal gesproken bij vermeld. De kaart met daarop de prijzen was bij mij helaas niet aanwezig…vandaar!

Wat vonden jullie van de glossybox december?

Geef een reactie

