My sneakers…

Ken je dat?! Dat ene paar sneakers in je kast, die je gewoonweg niet weg kunt gooien, ook al zijn ze niet meer te dragen en het aanzien bijna niet meer waard? Ik wel! Ik denk trouwens dat iedereen wel zo een paar sneakers in de kast heeft staan… En ik dacht, laat ik die van mij eens aan jullie showen. Mijn sneakers, die ik echt niet weg kan gooien! Waarom niet? Ze zijn mij dierbaar, en er zit een verhaal aan vast. Die zal ik met jullie delen. Allereerst even een foto van mijn sneakers uiteraard… Zoals jullie zien hou ik van lekkere slappe stoffen sneakers (of zo je wilt gympen).

sneakers

 

En waarom is dit paar sneakers dan zo vreselijk belangrijk voor mij? Ik zal het vertellen! Dit paar sneakers is het laatste paar sneakers waarin ik buitenshuis heb kunnen lopen (niet te verwarren met mijn latere paar, wat er exact zo uitzag). Op alle andere sneakers die hierna kwamen, heb ik helaas buitenshuis nooit  meer kunnen lopen. Dus daarom is dit paar, mijn paar sneakers die een speciale betekenis hebben. Ik heb ze uiteraard ook nog wel gedragen in mijn rolstoel. En ze zijn echt superfijn voor in de zomer, als mijn orthopedische schoenen, waarop ik een paar meters kan lopen buiten, veel te warm zijn. Ik kan ze dus eigenlijk om deze reden niet wegdoen, al zijn ze wel toe aan de vuilisbak. Misschien dat ik er ooit nog wat creatiefs mee ga doen, wie weet. Voorlopig staan ze ergens werkeloos te wachten.

sneakers2

 

Hebben jullie ook zo een paar sneakers met een verhaal?

Een gedachte over “My sneakers…

Geef een reactie

