My Life in Pictures

Hoi allemaal! Ja, het is me gelukt! Deze keer zijn er geen dingen op wonderlijke wijze verdwenen en kan ik jullie weer blij maken met wat leuke foto’s uit mijn leven! Er is best veel gebeurd sinds mijn vorige post met foto’s uit mijn leven! Ik ben een weekendje met vrienden weggeweest, ik ben voor mijn verjaardag naar Ladies of Soul geweest.. Ik ben jarig geweest! (29..pff) En Niels ook! En wat nog meer? Nou laten we gewoon via foto’s maar even bijkletsen!

SONY DSC

SONY DSC

 

Begin februari ben ik met vrienden een gezellig weekendje weg geweest! Hoewel ik niet veel heb kunnen doen, is het wel echt een super geslaagd weekend geworden! En vooral de middag en avond dat Arie Gitarie zijn naam eer aan deed en ging spelen en een paar dames lekker gingen zingen (nee nee geen Beyonce stemmen aanwezig, maar het was wel echt leuk) was geweldig! Mooie herinneringen aan een schitterend weekend!

Joep en ik

 

Na een lang weekend pret, moet ik wel echt een paar dagen enorm bij komen hoor…En dat doe ik dan in goed gezelschap, zoals je ziet…Hier zie ik wel dat mij iphone 4 niet de meest briljante foto’s maakt….haha

dwarsfluit

 

Door het weekendje weg, heb ik ineens weer ondervonden hoe enorm veel energie muziek maken mij geeft. Ik was het een beetje vergeten eigenlijk, heel schandalig natuurlijk. Dus ik pakte mijn dwarsfluit, gooide de laag stof eraf en ben weer gaan spelen…Toch kriebelde er nog iets anders, want dat weekend hoorde ik natuurlijk gitaar…en dat instrument wil ik al jarenlang leren spelen, maar op een of andere gekke manier kwam dat er nooit van. Ik besloot eens rond te kijken op het net naar de mogelijkheden om een gitaar te kopen, die goed was en niet een rib uit je lijf kost. Ik ben natuurlijk geen miljonair..

gitaar

 

Om vervolgens verliefd te worden op een wit exemplaar. Geen enorm dure, niet heel bekend qua merk. Maar leuk om mee te beginnen. Maarja, eerst even blijven dromen…want een gitaar kopen is niet net als een broodje kaas kopen..helaas

Ladies of Soul

 

En toen naar de Ladies of Soul… En genieten dat ik deed! wauw wat was dat enorm gaaf zeg! Ik ben Niels nog steeds dankbaar dat ik dit mooie concert cadeau had gekregen voor mijn verjaardag! Dit was de meest degelijke foto. Een foto nemen in raar licht is niet zo makkelijk. In eerste instantie zou ik gewoon sta plaatsen hebben en in de zaal zijn. Toch, omdat het werkelijk stampvol was, vond de beveiliging dit niet zo een goed idee, en kwamen we terecht op de rolstoelplaatsen (en die waren volgens de site echt uitverkocht). Wat eigenlijk wel beter was, ik heb alles goed kunnen zien!

mijngitaar

 

En twee dagen na mijn verjaardag…daar was ie dan! Mijn baby! Ik oefen dus nu al een paar dagen een half uur a een uur per dag. Maar het is best lastig nog om dit goed in de vingers te krijgen. Maar ik blijf doorgaan, want het is wel leuk namelijk.

ipad tekening

 

Ik ben ook weer een beetje gaan tekenen. En deze keer op de ipad. En het is aardig gelukt, al zeg ik het natuurlijk zelf. Ik hou heel erg van tekenen. Ik ben er niet uitzonderlijk goed in, een van mijn vriendinnen is dat wel! Maar ik vind het wel leuk om te doen.

knuffeljoep

 

Als ik een tijdje weg ben geweest, of druk doe in huis…en ik ga zitten, dan komt deze grote knuffelkat me weer gezelschap houden. Ik was net opgestaan en met koffie op de bank gaan zitten. En kijk! ja hoor! knuffeltijd!

janouk

 

Voor iedereen die denkt, waarom niet veel meer foto’s van jou en Janouk die knuffelen. Nou, ik wil best, maar ik krijg dit als ik met Janouk wil knuffelen….haha.

yogajoep

Ik doe sinds een week elke dag een kwartiertje ongeveer aan yoga oefeningen. Heel lang geleden werd me dit al aangeraden door mijn fysiotherapeut. Maar ik heb op de een of andere manier nooit een begin gemaakt eraan. Ik werd geïnspireerd door Melanie die ging yoga’en. Ik heb een matje aangeschaft en ben van start gegaan. Tot nu toe bevalt het me echt supergoed! Ik krijg er een beetje energie van en ik merk dat ik er lichamelijk wel echt profijt van heb.

2014-03-09 13.33.01

 

Het is de afgelopen dagen echt supermooi weer geweest. En daar heb ik uiteraard van geprofiteerd! Ik heb heerlijk een rondje met Niels gemaakt door de Zaanstreek! Genieten met een hoofdletter G!

En dat was mijn foto-reeks van hoe mijn leven er de afgelopen tijd heeft uitgezien!

Geef een reactie

