Review: Anatomicals Puffy the Eyebag Slayer

puffy

Al vaker heb ik jullie deelgenoot gemaakt van mijn, tja hoe zal ik het noemen, liefde, voor het merk Anatomicals. In de glossybox van februari, waarvan ik helaas geen unboxingvideo meer heb omdat mijn camera heeft besloten moeilijk te doen, zat een interessant product van dit merk. De naam alleen al tovert een lach op mijn gezicht. Hij is natuurlijk afgeleid van Buffy, the vampire slayer (wie kent haar niet haha). Het zijn dus anti-wallen patches. En als je mij al wat langer volgt, weet je ook dat ik al eens eerder patches voor onder de ogen heb getest. Namelijk die van Babor. Ik was echt super nieuwsgierig naar wat deze patches zouden doen. Dus ik ben gaan testen! Ik heb van nature al wat wallen, maar na een nachtje niet zo best slapen was het toch wel meer zichtbaar.

01efd7cfe81903cb30fc13993cda85d60058474a3b

Ik trok een zakje uit de verpakking en ging er eens goed voor zitten. In de verpakking zitten 3 zakjes met elk 2 patches. voor onder elk oog eentje. De verpakking openen is echter best een beetje een toer. Als je niet oppast scheurt het in een keer open en er zit vloeistof in, dus overal vloeistof is het gevolg. Niet handig dus. Ik heb er een schaartje bijgepakt en het zo open gemaakt. Maar alsnog zat er enorm veel vloeistof in de verpakking en dat lekte dus overal op. Dat is wel echt een minpunt als ik eerlijk ben. Ik heb niet zo een enorm groot gezicht en dus zijn de patches voor mijn doen echt een beetje aan de grote kant. Is mijn mening. Ze voelen wel echt heerlijk verkoelend aan. Je moet de patches een half uur laten zitten, wat ik erg lang vind. Je doet het niet even snel zeg maar. Jammer wel, want ik denk dat je juist snel van je wallen af wilt. Niet een half uur wilt gaan wachten tot je de patches eraf mag halen. Alhoewel het gecombineerd met een fijn maskertje misschien wel tot zijn recht komt.

01ce7c1f90f4673e1b4f91fb4e0fd3f6493c42bb3c

Het resultaat na een half uur was wel een wat frissere oogopslag. Niet spectaculair anders, maar wel net even frisser. Dus bij minimale wallen zou dit best eens kunnen helpen. Ik vrees dat er bij mij geen redden meer aan is hihi. Ik was tevreden tot na enkele minuten ik last kreeg van mijn linkeroog…. Hij voelde raar aan en knipperen begon een beetje zeer te doen.

IMG_0067

 

Voor ik het wist was mijn ene kant van mijn gezicht een beetje opgezet. ik schrok hier wel een beetje van. Waarschijnlijk ben ik dus gevoelig voor een van de ingrediënten van deze patches. Ik raad je dus ook aan om de ingrediënten goed te bestuderen. Ik heb hier een steek laten vallen en ging er van uit dat ik dit gewoon kon gebruiken. Ik las naderhand dat hier dus een stofje in zit waar ik allergisch voor ben. En ik kreeg straf zoals je ziet haha.

Ik vind Anatomicals een prima merk en ik ben ook zeker niet negatief over de patches. Ze verfrissen en je oogopslag is inderdaad iets meer uitgeslapen. Tenzij je dus niet tegen een bepaald stof je kan….

De verpakking met 3 keer 2 patches zijn E 9,95-!

Geef een reactie

