Goodbye Glossybox..

SONY DSC

 

Ik heb ruim een jaar echt een leuk abonnement  gehad op de Glossybox. Iets waar ik ook zeker geen spijt van heb. Ik heb met plezier unboxing video’s gemaakt en de producten in de box uitgebreid voor jullie getest. En daarover dan weer geblogd. Erg leuk en ik deed dit dan ook met het grootste plezier. Maar toch heb ik nu, na ruim een jaar mijn Glossybox vaarwel gezegd.

Waarom? Ik zal het uitleggen. Ik was al een maand of twee niet helemaal meer tevreden met de inhoud van de box. En toen ik steeds weer producten tegenkwam die ik in de vorige boxen ook al eens had gehad, was het voor mij een beetje genoeg. Tweemaal reviews schrijven over producten heeft immers vrij weinig zin. Daarbij vond ik sommige producten ook niet heel erg bij mij passen, waardoor het een beetje een moeten werd. En als ik iets niet wil op mijn blog, is het moeten.  Daarom is het ook mijn blog, een van mijn hobby’s en niet een baan. Dus ik heb mijn Glossybox opgezegd en zal daar dus niet meer over bloggen.

SONY DSC

 

Ik ben momenteel ook bezig met een iets andere indeling op mijn blog. Niet getreurd, beauty blijft ook bestaan op mijn blog, maar ik wil hier meer uit gaan halen. Ik ben dus op zoek naar hoe ik mijn blog beter kan benutten en ook beter kan vullen met interessante blogs en artikelen. En daarmee wil ik voorkomen dat het, zoals nu het geval is, wekenlang stil blijft omdat ik gewoonweg even geen beauty dingen heb om over te vertellen. Ik wil mijn blog ook gewoon meer gebruiken voor persoonlijke verhalen, en dingen die mij bezighouden. Misschien tips over tv series die de moeite waard zijn om te bekijken, of boeken die de moeite waard zijn om te lezen. En films die je echt moet zien….. En uiteraard de beauty producten die ik wel heb getest en de moeite waard zijn om ook eens te proberen!

Ik vind Glossybox nog steeds de leukste box onder de boxen en raad hem absoluut aan voor mensen. Kijk maar eens op http://www.glossybox.nl voor wat meer informatie.

Ik neem afscheid van de box…maar wie weet…ooit… dat ik het weer zal gaan proberen…

 

Geef een reactie

