My life in pictures

Ik ben een vreselijk slechte blogger! Alweer is het me niet gelukt om regelmatiger te komen posten, terwijl ik het wel zou willen. Ik ben echter een chaoot en ik vergeet dus regelmatig om een stukje te schrijven en te posten. Mijn goede voornemen, georganiseerder worden, is best pittig om vol te houden kan ik wel zeggen. Ik probeer mijn leven te beteren..Maar, genoeg gepraat. Ik heb weer een gezellige foto-impressie van de afgelopen weken! Enjoy!

SONY DSC

Op de een of andere manier raakte ik in een nogal nostalgische bui en ging ik oude foto’s terugkijken. En toen vond ik deze hele jonge Rozemarijn. En dat vond ik stiekem best wel leuk om weer eens terug te zien.

dode plant

Ik en dieren zijn vrienden… ik en mensen gaat ook best aardig. Maar ik en een plant, is vragen om moeilijkheden! Deze plant is mijn allerlaatste slachtoffer. Sorry plant! dat ik je heb vermoord. Als iemand een tip voor mij heeft…erg graag. Ik kan gewoon echt geen plant in leven houden….

kapotknie

Ik was in t weekend een dagje naar Melanie geweest (je weet wel..het baasje van Snow : http://www.hulphondsnow.blogspot.nl). Op de een of ander manier vond ik het dus nodig om de tegens van haar voortuin eens van erg dichtbij te bewonderen. Later kwam ik erachter dat het dus minder zachtjes gegaan was dan ik dacht. Een mooie schaafwond, dikke knie en wat paarse en blauwe plekken waren mijn souvenir!

brakheid

 

Deze week was een van de weken waarop ik de deur uit moest…Maar stiekem echt zo vreselijk slecht sliep en er daarom uitzag of ik van de set van The Walking Death was gewandeld. Ik heb de schade dapper geprobeerd te verhullen met wat make-up.  Wat ik nog het allergekst vind aan het verhaal is dat hoe slechter ik slaap…hoe beter mensen mij eruit vinden zien. Blijkbaar doet de “de intercity is zojuist langsgereden…over mijn gezicht” look goede dingen met mijn voorkomen…

pinomellieroos

En afgelopen donderdag, 8 mei, was het tijd voor de supportbeurs. Ik ben er samen met Melanie , Jantine en Niels heen gegaan! En we hebben een geweldige dag gehad! Hier zie je Jantine (wij noemen haar Pino) staan! Dat is voor haar heel speciaal, want ze kan dit in het dagelijks leven dus niet. Ik vond het super om nu eens met zijn drietjes te kunnen poseren zonder rolstoel…Nouja, bijna zonder…

pinomellieroosje

We gingen ook langs de stand van de Stichting Bulters Mekke, die Melanie en Snow helpen bij het trainen van Snow! We mochten reclame maken voor hen met deze geweldige pet! En ik zou bijna zelf een hulphond willen…zo enthousiast werd er verteld over wat ze deden en waarvoor!

pinoklim

Wat ook enorm supergaaf was, was dat we helemaal zelf een stukje aan een touw omhoog konden klimmen! Er is dus in Nederland een heel klimparcours, die je als rolstoeler ook kunt doen! Hoe gaaf is dat!

janouk

Een aantal mensen vroeg aan mij of Janouk er nog steeds is. Omdat Joep veel meer op de foto staat. Nou jawel! En ze is nog steeds net zo ondeugend als altijd!

gekkie

En tja…na zo een week ben je behoorlijk brak… En is mijn slaapritme er niet bepaald op vooruitgegaan. Maar: ik heb genoeg om me op te verheugen!

Ik hoop dat ik snel weer wat leuke dingen hier neer kan zetten!!! Dit was het weer voor nu!!

 

 

Een gedachte over “My life in pictures

Geef een reactie

