Kortingsactie: Tassencollectie H.J. De Rooy

derooytas

Ik raak er bijna niet over uitgesproken..Tassen! En daarom staat dit artikel weer helemaal in het teken van tassen! En mooier nog:  een mooie korting op de allermooiste tassen bij Marington! Want ik mag jullie als mijn trouwe lezers weer blij maken met een fijne korting! En daar word ik zelf al blij van! Jullie vast ook!  Deze keer zal de korting worden gegeven op de nieuwe collectie tassen van H.J. De Rooy!

geletas

H.J. De Rooy is al jarenlang een gerenommeerd merk in luxe en trendy lederwaren. Compromisloze kwaliteit, functioneel gebruiksgemak en duurzame materialen vormen de vaste bestanddelen van de veelzijdige collectie. Unieke tassen met een bijzonder trendy uitstraling en prachtige details. Hierbij staan vakmanschap & ambacht hoog in het vaandel. En dat is ook te zien aan de mooie tassen die zij produceren.

Bij Marington hebben ze nu dus de tassen van H.J. De Rooy nieuw in hun assortiment. En om dit heugelijke feit te vieren mag ik jullie namens deze webshop een korting van 10% op het GEHELE assortiment tassen van H.J. De Rooy aanbieden. De kortingscode is geldig tot 15juni en kan onbeperkt worden gebruikt! Ik zou zeggen: sla je slag !

Ga naar de site van Marington en vul bij het betalen de kortingscode in voor 10% korting op je tas.

code:  sD57Bn92vW

luxetas

Geef een reactie

