Hoera!

Hoera! Mijn blog bestaat al twee jaar! En daarmee is het officieel de langst lopende blog die ik ooit heb gehad. Oke, nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat er al ruim een maand geen bericht van mij uit is verschenen. En dat is natuurlijk lang, ik weet het . Dus ik breng daar nu verandering in. Allereerst door even flink blij te zijn met mijn tweejarig bestaan! Ik ben daar best trots op. En ik ben ook blij dat ik zoveel lieve leuke reacties krijg. Dus daarom ben ik nog steeds heel blij met mijn eigen stukje op het internet. Wat een blijheid he!

60ac64d6-f37a-4059-a2c1-f05ce359eccf

De reden van mijn lange afwezigheid is eigenlijk gewoon heel leuk! Ik had een druk offline leven gevuld met allerlei leuke dingen! Met lieve mensen! En daarom is het testen van producten een beetje erbij in geschoten. Sowieso ben ik aan het denken geslagen. Want ik ben niet alleen maar bezig met beauty. Mijn leven bestaat uit meer dan alleen dat. En ik vind dat dat ook een plaatsje moet krijgen. En toen ik hoorde dat sommige mensen zo genieten van mijn verhalen op facebook (vooral over mijn enorme geblunder en gestuntel uiteraard) en ze me aanraadden een column te gaan schrijven, was het voor mij duidelijk. Ik ga meer vertellen over mijn dagelijkse belevenissen en waar ik me mee bezighoud. En natuurlijk komen er ook nog wel s beautyproducten langs die ik test, dat zal altijd een onderdeel blijven… Ik ben helemaal enthousiast gewoon bij het idee alleen.

Voor vandaag laat ik het even bij deze post.  Tot snel!

 

Geef een reactie

