Drukte enzo..

Hoi! Ik weet dat ik weer heel lang niks heb gepost. Dat gaat vast wel weer veranderen, maar de afgelopen periode was druk, en vooral heel erg leuk! Ik heb heel veel leuke dingen gedaan en afgesproken met mijn lieve vriendinnen. En dat vind ik dan (sorry sorry) veel leuker dan achter mijn laptop zitten en blogs schrijven. Hoewel ik dat ook wel weer begon te missen. Dus vandaar dat ik maar weer eens ben gaan zitten.

vriendinnetjes

Daarnaast is hier niet meer de enige plaats waar ik blogs zal plaatsen. De stichting clusterhoofdpijn Nederland heeft mij gevraagd of ik op hun website ook regelmatig zou willen bloggen. En dat leek mij ook heel leuk. Ik zal dan ook regelmatig een blog daar neerzetten. Nieuwsgierig? kijk dan op http://www.schnl.nl  en lees gezellig mee!

blog

Helaas speelde mijn gezondheid de afgelopen tijd ook een beetje mee. Ik kreeg een flare-up ( wat zoveel wil zeggen als dat iets opnieuw opkomt) van de ME. Wat resulteerde in vreselijk moe zijn en eigenlijk alleen maar willen slapen. Dat was niet alleen vervelend voor mij, maar eigenlijk voor mijn hele omgeving. Ik ben dan echt niet de gezelligste om mee om te gaan. Maar gelukkig gaat dat weer een beetje de goede kant op, dus ik mag nog steeds niet klagen.

foto (49)

Ik hoop dat ik nu weer wat meer de tijd kan nemen om ook hier weer wat meer te komen bloggen. Komt vast wel goed!

Een gedachte over “Drukte enzo..

  1. Jeannet zegt:

    Respect voor jou, je bent een voorbeeld voor me. De positieve energie die jij altijd houdt, de vrolijkheid die je uitstraalt, ondanks alles. Je bent een toppertje. En ik volg en lees al je Blogs, dus kom maar weer op, hahaha. Kijk uit naar de volgende. Gr Jeannet

Geef een reactie

