Kerst

Sinterklaas is weer voorbij en kerst is in aantocht. Ik vind het altijd een gezellige tijd. Lekker knus op de bank terwijl t buiten koud en guur weer is. En de versiering in je huis, wat ik altijd gezellig vind staan. Kerstlichtjes, kaarsen en natuurlijk, niet te vergeten een mooie kerstboom.  En bij kerst en de kerstboom horen uiteraard kerstcadeautjes. Dus mag je weer verzinnen wat je graag zou willen vinden onder de kerstboom. En, nog een tandje moeilijker, cadeautjes kopen voor je familie. Wat moet je dit jaar kopen? Wat vinden ze leuk?  En elk jaar opnieuw toch weer een beetje stress.

Daar zijn jullie echt niet de enige in. Ik ben zelf ook altijd zo een stresskip waar het cadeautjes kopen betreft.. Zelf vind ik dat altijd een behoorlijk moeilijk iets. Want het moet leuk zijn, maar vaak vind ik ook iets praktisch wel fijn. Natuurlijk zou je kunnen gaan voor weer een parfum of je favoriete douche gel. Maar wat zou het fijn zijn om ook eens wat orginelere cadeautjes te kunnen vragen.Een mooie  tas bijvoorbeeld. Want wie wil er nu niet een praktische tas voor als je lekker gaat shoppen, of een avondje uitgaat. Een tas is nu eenmaal onmisbaar en dan kun je maar beter een mooie uitkiezen ook.

Of zoek je een cadeautje voor je vader, die nogal dol is op zijn laptop? Dan is misschien een mooie laptoptas een schot in de roos! Praktisch maar ook mooi. Wie kan daar nu nee tegen zeggen? Ik zeg:niemand! Wat is er nu fijner dan je laptop mee kunnen nemen op zo een fijne, praktische manier, die er nog mooi uitziet ook?!

Verras iemand eens met een mooie tas, in plaats van het geijkte geurtje, sieraad of doucheproduct en gegarandeerd zal het je in dank worden afgenomen. Ik zeg alvast een heel prettig kerstfeest!!!

Geef een reactie

