Ommezwaai

En dan is het alweer april. En heb je al drie maanden bijna niks van je laten horen. En dat geeft niet natuurlijk, ik heb veel lieve volgers die gewoon wachten tot ik weer wat post. En daar ben ik onwijs blij mee! De laatste tijd is spulletjes testen een klein beetje naar de achtergrond geraakt. En dat heeft een reden. Het gaat momenteel lichamelijk, maar ook mentaal niet goed met mij. En dat klinkt een beetje dramatisch, maar dat is het gelukkig niet. Maar er moet natuurlijk wel wat gebeuren, want zoals het momenteel gaat, gaat het eigenlijk niet. En dat is best een ommezwaai. En die ommezwaai ga ik ook op mijn blog maken. Er komt meer persoonlijk en ook wel meer hobby op mijn blog en minder beauty. Niet dat ik dat helemaal los laat want ik ben nog steeds verliefd op producten testen. Maar daar draait het niet om in mijn leven. Ik heb meer dan alleen dat.

Wees niet bang! Dit word niet opeens een klaag en jank blog hoor. Ik zal altijd proberen positief te zijn, zoals ik in t dagelijks leven dat ook probeer. Maar ik ga wel eerlijker bloggen, met ook hoe ik me voel en wat mij bezighoudt. Ik hoop dat iedereen dat zal begrijpen. En misschien dat dat wel weer meer posts brengr, omdat ik ook van mij af kan schrijven.

Kortom, ook op mijn blog een ommezwaai! Tot snel!

 

 

Geef een reactie

